21- 'Sen benim kardeşimsin.'

1.3K 107 35
                                    

"Emin misin Davut?" diye sordu Enes arkadaşına. Davut, başıyla onayladı.

"Eminim. El ele gördüm onları." dedi. Enes, adeta şok olmuştu. Böyle bir şeyi beklemiyordu. Cem'in de eşcinsel olduğu, aklına bile gelmemişti.

"İnanamıyorum." dedi fısıldar bir tonla. "Bize niye söylemedi?" dedi hayal kırıklığıyla. Cem'in böyle bir şeyi onlardan saklaması, kırmıştı Enes'i.

"Bilmiyorum. Sanırım tepkimizden korktu." dedi durgun bir sesle. Enes, Davut'a hak verir gibi salladı başını.

"Doğru. Olabilir." dedi ve Davut'a baktı. "Sen niye dünya başına yıkılmış gibisin." dedi. Davut, iki eliyle yüzünü sıvazladı ve kalktı yataktan. Daha sonra saçlarını karıştırdı gergin bir şekilde.

"Enes ben..." dedi kendinin bile zor duyduğu bir sesle. "Ben Cem'den hoşlanıyorum galiba." dedi hızlıca. Enes, şaşkın bir şekilde baktı arkadaşına.

"Nasıl? Cidden mi?" dedi yatağından kalkarken. Davut, başını öne eğip, onayladı Enes'i. Enes, yüzünü sıkıntıyla sıvazladı. Daha önce hiç böyle karışık bir durumun içine düşmemişti.

"Ah şey... Ne desem ki bilemedim? Cem'in Süha'yla ilişkisi üzdü seni haliyle." dedi. Davut, başını iki yana salladı.

"Bilmiyorum. Onları görünce... Kötü hissettim işte. Aslında Cem'den hoşlanıyor muyum yoksa sadece ilgi mi duyuyorum bilemiyorum. Son zamanlarda böyle hissetmeye başladım sadece. Ben bile emin değilim kendimden. Geçer diye bekledim bir süre. Ama geçmedi." dedi ve yere oturup, sırtını peteğe dayadı. "Geçmiyor da. Cem'den hoşlanmak istemiyorum. Üstelik sevgilisi varken. Çünkü oldukça mutlu görünüyordu." dedi. Enes, arkadaşının durumuna üzüldü ama elinden bir şey gelmemesi, daha çok üzüyordu onu.

Davut'un yanına oturdu ve o da sırtını peteğe dayadı. Elini, Davut'un dizine vurdu, destek olur gibi.

"Üzülmee. Üstesinden geleceğiz. Ben her zaman yanında olacağım. Birlikte aşacağız bunu da. Hep yaptığımız gibi." dedi gülümseyerek. Davut, Enes'in sözleri ve desteği üzerine duygulandı ve dolan gözlerini saklamadan baktı arkadaşına.

"Sağol kanka." dedi ve sarıldı Enes'e. "Her zaman yanımda olduğun için sağol." dedi. Enes'de kollarını arkadaşının bedenine sardı.

"Teşekküre gerek yok. Kardeşlik bunu gerektirir. Sen benim kardeşimsin."

Geçiş bölümüüü ❤️‍🔥

Yorumlarınızı bekliyorum ✨️

ENİŞTE BEY (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin