Amanda Alonso-Díazová bola anjel s diablom v tele, o čom sa jej priatelia neraz presvedčili na vlastnej koži.
Bola jedinou dcérou pretekára Formule Jeden, čo dlhé roky verejnosť nevedela. Keď však Fernando Alonso priznal pred médiami, že mladé dievča po jeho boku je naozaj jeho dcéra a nie len ďalšia z jeho partneriek, nemala pokoj od verejnosti.
Jej meno šlo ruka v ruke s umením. Hrala na klavíri, na gitare, fotila, spievala a maľovala. Úspech jej zaručoval osobitý štýl a dávka extravagancie, ktorú do obrazov vkladala.
Kombinovala fotografie a maľbu na plátno, na všetkých svojich obrazoch pracovala sama a svoje diela vystavovala v európskych galériách.Za svoj krátky život si dokázala zarobiť obrazmi tak dobre, že ju nemusel živiť jej otec. Ten mal síce peňazí dostatok a Amandu nemal problém finančne podporiť, chcela mu dokázať, že si dokáže vybudovať značku pod vlastným menom a vlastnou šikovnosťou, nepotrebovala na to jeho konexie.
~ ~ ~
Páči sa to používateľovi fernandoalo_oficial, pierregasly a 472 207 ďalším
amanda.alonso.diaz Asi sa dám na portréty. Už si len nájsť vhodný objekt, 😉
Zobraziť ďalších 1520 komentárov
• pennygomez Ty máš talent jednoducho na všetko!! Môžem byť tvoj prvý dobrovoľník?!😍
💬amanda.alonso.diaz Ty môžeš všetko,😘😘• charles_leclerc Skús druhé oko, bejby. A prst na spúšť, potom ti to pôjde lepšie.😜😁
💬amanda.alonso.diaz Povedz mi to do očí, keď si chlap.😜~ ~ ~
"On ťa balí!"
"Kto?"
"No Charles."
"Charles je neškodný, Penny." smiala sa Amanda. "Ten ma balí od kedy sa poznáme a stále sa k ničomu neodhodlal."
"Teraz je ale slobodný."
"Tiež pravda, zabaviť sa môžeme. Jemu by som nie nepovedala." Amanda samoľúbo klikla na možnosť odpovedať pod Charlesovým komentárom. "Uvidíme, či sa ozve."
"Andy!!" smiala sa jej priateľka. "Hádam by si ho nechcela zbaliť?!"
"On si začal. A nechcem od neho vzťah, chcem sa len zabaviť. A pokiaľ sa bude chcieť aj on-."Dve ženy dopili kávu, Amanda potrebovala ísť do galérie, kde pripravovala novú výstavu a Penelopa jej robila vernú posluhovačku.
Kto ich nepoznal, povedal by, že sú sestry. Podobali sa na seba, niekedy komunikovali len očami a myšlienkami a všade chodili spolu. Amanda Penelope platila dosť na to, aby bola jej asistentkou, pravou rukou, všetkým čo potrebovala mať pri sebe počas výstav a cestovania.
~ ~ ~
charles_leclerc
Zajtra poobede som v Monaku. Ak máš čas príď, poviem ti do očí čo len chceš, pusa.
YOU ARE READING
Červené obrazy || Charles Leclerc || ✓
FanfictionJediná, dlho utajovaná dcéra formulového pretekára, Amanda Ana-Maria Alonso-Díazová, je úspešná umelkyňa. Jej obrazy sú kombináciou fotografie a maľby a ľudia ju pre jej originalitu zbožňujú. Prostredný syn Hervé Leclerca a Pascale Leclercovej, Char...