Yash intensely looking at Shiva who is now trying to hide behind Ashwin.. Ashwin noticed Yash gaze x
Covers Shiva & glared him back... Yash is also an famous actor in tamilnadu.. basically Ashwin and Yash is rivals in industry... Merlin is yash's girlfriend & also an actress and model....Mani glaring at both of them.. sandy noticed the tension between them..
Sandy: mani Shiva come with me.. I have to talk about something..
Mani nodded and went with him all while glaring at Yash and Merlin ... Shiva gulped & looked down & crossed them without looking at them...
Merlin: vaangi..
Hearing her voice Shivu fisted her hands in anger...
Merlin: vaangi Naa...
Before she say something.. Shiva stromed out from there... Yash patted merlin's shoulder...
Merlin: Ava yen purinjukka maatra Yash ? Namma pannadhu thappu dha but..
Yash: no problem vidu.. kavala padadha ... She will understand...
Merlin: she was my good friend... Ellam ennaala dha.. Naa mattum...
Yash: it's not your mistake mery.. she is an adult she has to understand but instead she's behaving like a school child...
Merlin: we have hurted her too much...
Yash: don't worry...she will be back to our friend soon..
Ashwin & ram looked at them confusedly.. ram whispered to Ashwin,
Ram: maapla apdi enna panirupaanuga?
Ashwin: therila aana yedho perusa andha ponna hurt panirukaanuga..
Ram: ivan kandippa pannirupaan... Moonja paaru.. fraud nu eluthi ottirukku..
______
IN SANDY'S ROOM,
Sandy: Inga enna nadakkudhu? Yen mani Avanga ta Apdi nadandhukitta?
Mani: avanuga pannadhukku.. enakku irundha kovathukku kaluththa neruchu kondruppa..
Shivu was silent all along & looking down...
Sandy: .apdi enna dha prachana? Shiva edhukku avangala paathu bayapadura?
Mani: master avandha..
Mani looked at Shiva for permission..
Mani: Shiva oda ex fiance..
Sandy looked at them shocked...
Sandy: nijamava? Apram yen enta idha munnadiye sollala?
Mani: Shiva dha solla vendamnu solita..
Sandy paced here and there to control his temper..
Sandy: munnadiye therinjurunchu na kalutha pudichu veliya thallirpa.. cha..
Mani: ippavum onnum kettu pogala master.. naaney thallura.. neenga mmm.nu mattum sollunga..
Sandy: adhu mudiyadhu mani.. namma Avanga kooda contract potrukom.. ippo avangalukku training kudukala na namma dance school ku prachana.. ippo enna pandradhu..
Shivu: Avanga irukkattum..
Mani & sandy looked at her shocked,
Mani: enna pesurandradha therinjudhu dha pesuriya?
Shiva took deep breath and released,
Shiva: past is past.. I have to eventually forget it & move on.. I don't want to hold on to past anymore..
YOU ARE READING
MR. POSSESSIVE HEARTHROB
Roman d'amourAshwin Kumar aka AK , an well known actor who is heartthrob of tamilnadu is on vacation.. A well built man standing near a Lake and looking at it & lost in his thoughts... Suddenly he heard a voice behind him, Enna maapla yosichutu irukka... Ak: f...