Lilith Liseye Başlıyor 2. Kısım

14 4 5
                                    

Ben Dae Hyun'un Gözlerine Bakarak "Peki Seninle Arkadaş Olurum" dedim. Bunu Söylerken Çok Ciddi Söylemiştim. Bundan Çok Utandım. Sonra Hyun Bana,"Aç Mısın?"
Dedi.Evet Açtım.Daha Ona Söylemeden O Bana "Elbette Açsın.Yüzünden Anlaşılıyor" dedi.Sonra beni kafeterya ya götürdü. Ve bana tost ısmarladı. Ona karşı mahcup olmuştum. Ona tostun parasını vermek istedim tam ona parayı uzattım ki o elimi ittirip bu benden olsun dedi. Ben gerçekten ona karşı bir şeyler hissediyordum. Tüm bunları düşünürken tostumu yedim. Hyun ise güzel gözleriyle beni izliyordu. Tostunu bitirdim ve ders zili çaldı. Ders Türkçe'ydi. Ben Tek Oturuyordum. Hocamız henüz sınıfa gelmemişti.Hyun çantasını alıp yanıma oturdu. Bana fikrimi sormamıştı. Aslında onun benimle oturmasını istiyordum.

Hocamız sınıfa geldi ve notlar yazdırdı. Hyun çok hızlı yazıyordu.Yazısı da çok güzeldi dersleri de ve kendisi de... Neyse ben baya bi' not tuttum. Hyun ise sadece bilmediklerini yazdı. Dolayısıyla ilk o yazmayı bitirdi. Ben hâlâ not alıyordum. Hyun ise beni izliyordu. Bunu fark etmiştim ve hoşuma gitmişti. Ama onu fark ettiğimi belli etmedim. Tenefüs zili çaldı-ben okul'u İyi Biliyordum.Çünkü Ablam Daha Önce Bu Okula Gitmiş- ayağa kalktım ve bahçeye doğru gitmek için yol aldım. Clara beni Hyun'un Yalnız Bırakmak için can atıyordu. Ben onu bahçeye çağırdım ama o gelmedi. Onun yerine Hyun'u çağırmamı söyledi. Bende öyle yaptım. Tabii hemen kabul etti.Sonra benden telefon numaramı aldı.

Bu gün böyle geçti gitti.Dersler Bitince Eve doğru yol aldım.Eve vardım. Üstümü değiştirdim. Ailem hemen sordu. "Yeni arkadaşların oldu mu, nasıl geçti vb." Hepsini Cevapladım. Park Dae Hyun ile Clara ile arkadaş olduğumu söyledim. Sonra odama geçtim. Telefonumu alıp yatağa uzandım. Sonra bilmediğim bir numaradan mesaj geldi.
Bu Hyun'dur diye düşündüm. Mesajda da Hyun olduğunu söyleyen Bir Hyun Vardı. Sonra Beni Aradı. E Bende açtım. Çok fazla soru sormuştu. "Eve sağ salim vardın mı,yoldayken üşüdün mü,evin okula ne kadar uzak, seni evine bırakmalıydım" sonra ben lafa şöyle başladım, "Hyun... Neden çok fazla soru soruyorsun? Ah tabi eve sağ salim vardım ve Çok fazla üşümedim." Hyun benimle yaklaşık 1 saat kadar konuştu. Benden ev adresimi istedi. Ben de onunkini istedim. Hyun yalnız yaşıyordu.Neyse Ben Duş Alıp Yattım

Sabah olmuştu.Saat 06.10'du.Alarm Kurmuştum ;) Elimi Yüzümü yıkadım, çantamı hazırladım ve üstümü giydim. Babam beni sadece ilk gün için kendi bıraktı-Yeni okulumun yollarına alışmam içindi-. Ben çantamı alıp evden çıktım. Ve evimin önünde o vardı. Hyun... Tabii Şaşırmıştım. Ona sordum. "Neden buradasın?" O ise "Bugün okula seninle gitmek istedim" dedi. Kalbim... YERİNDE DURMALISIN...Ben Hyun'a şöyle sordum "Ne zamandan beri beni bekliyorsun? " Hyun, "Saat 06.00'dan beri" ben evden çıktığımda saat 06.30'du.Ah O benim için yarım saat bekledi. Neyse Hyun "Ee hadi okula gidelim" dedi.

...

Lilith ve Maceraları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin