Unutulan Önemli Söz

10 2 23
                                    

Hava kararmaya başlamıştı.Annem eve geldikten yaklaşık 1 saat sonra annem yemek yaptı.Ailenin diğer üyelerine seslendi.Biz yemeği yedikten sonra ben odama çıktım.Clara'yı görüntülü arayacaktım.Clara'yı aradım ve konuşmaya başladık.Biz tam olarak 30 dakika konuştuk.Sonra Han bana mesaj attı.Mesajda şöyle yazıyordu,

Min Han-Joon:"Eğer müsait isen 2 saatliğine benimle buluşabilir misin?

Pekâlâ.5 dakikaya iniyorum.:Lee Seo Lilith

Min Han-Joon:Bekleyeceğim ;)

Hemen üstümü giydim ve evden çıktım.Anneme haber vermiştim dışarı gideceğimi.Bu arada dışarıda hâlâ kar yağıyordu.Hemde yine çok şiddetliydi.Bu yüzden montumu giymiştim.Han'ın evinin önüne gittim.Han da tam benim evime geliyormuş.Han beni görünce güldü ve el salladı.Bende el salladım ve Han'ın yanına gittim.Han'a beni ne için çağırdığını sordum.O ise,

-Sana bir şey söylemek istiyorum.Ama benim için çok önemli bir şey.Senin için öyle mi bilmem ama.

Dedi.Ben iyice meraklandım.Ne söyleyecekti ki bana?Neydi bu önemli olan şey?Tüm bunları boş verip Han'a,

-Ne söyleyeceksin ki bana?Burada mı söyleyeceksin?Ne zaman söyleyeceksin?Ne söyleyeceksin?Hıh?Hıh?

-Hadi ama Lilith.Bu kadar meraklı olma.Sana burada söylemek istemiyorum.Şimdi bir bara gitmek istiyorum.Sana orda söylemek istiyorum.Sana uyar mı?

-Huh?Bar mı?Yani eğer gerçekten söylersen...Neden olmasın!

-Hadi o zaman sen üstünü değiştir ve öyle gel.Bende öyle yapıp geleceğim.Sadece 10 dakikan var.Ve süreee....BAŞLASINN!

-Hu-

Daha lafımı bitirmeden Han koşarak evine gitti.Bende hemen eve gidip üstüme bol bir kazak ve bol bir eşofman giydim.Ve de son olarak yüzüme hafif bir makyaj yaptım.

Evden çıktım ve Han'ın gelmesini bekledim.Ben evden 7 dakikada çıktım.Fakat Han 11 dakikada çıktı.Han'a bakıp,

-Hıh!Beni acele ettirene bak!Hani süre 10 dakikaydı.Sen 11 dakikada çıktın evden!Haa bu arada trip atma vaktim gelmiş haberin olsun.Hıh!

-Hadi amaa.Lilith...Yapma ya!Sadece 1 dakikaa!Trip atma sakıın!YAAAAAAA.Söylemem yoksa o şeyii.

-Hıh.Peki.O hâlde trip atmıyorum.Hadi gidelim.

-Hadi gidelim.

Dedi.Sonra da bir taksi durdurdu ve bara doğru ilerledik...Bara varmıştık.İçerisi güzel gözüküyordu.İçeri girdim ve...Aman tanrım!Önümde duran kişi,Bu gördüğüm kişi...Kim A-Yeon!Bu benim buradaki en yakın arkadaşım!Hemen Han'ı bırakıp A-Yeon'un yanına koştum.O beni görünce hemen sarıldı ve bana,

-Lilith'shii!Seni çok özledim!Nerelerdeydin!Zamanımda numaramı sana vermeliydim!Her neyse özlettin kendini~!

-Aww.Bende seni çok özledim A-Yeon!O halde bana numaranı verir misin~?

-Tabii.+10...................Numaram bu.Beni ararsınn~!

-Elbette ararımm~.

Dedi.Onu görmek beni mutlu etmişti.Her neyse arkama döndüm ve Han'ın yanına gittim.

-Han'shii!Bak bak bakk.A-yeon'u gördümm!Çok mutluyumm~!

-Evett!Gözlerindeki ışıltıdan ne kadar mutlu olduğun belli oluyor.

-Değilmi değilmii~!

Dedim.Sonra Han benim elimden tuttu ve benimle bir masaya geçti.Biz masaya oturduk.Bir garson geldi ve bize şarap verdi.Açıkçası benim bu tarz içeceklere karşı büyük bir hassasiyetim var.Ama tabii her zamanki gibi bunu unuttum.Biz Han ile masada otururken bir yandan hafif hafif şarapımızı yudumladık.Sonra birden bire barda çalan şarkı değişti.Tam dans etmelik bir şarkıydı bu şarkı.Ben öylece dans edenleri izledim.Artık sarhoş olamaya başlamıştım.Oww şarkı yine değişti.Bu sefer daha kibar bir şarkıydı.Ben buradan sonrasını hatırlamıyorum.Çünkü barda uyumuş kalmışım.Uyandığımda dışarıda bir bankta Han'ın dizinde yatıyordum.Han ise saçımı okşuyordu.Hafif hafif gözlerimi açtığımda Han sessizce "Günaydın güneşim" dedi.Ama bunu duymuştum.Hoşuma gitmemiş de değildi yani.Her neyse ben kalktım ve saate baktım.Saat tam 22.24'dü.Tanrım!Hemen eve gitmeliydik.Han'a eve gitmeli olduğumuzu söyledim.O da tamam dedi ve evimize gittik.Ama ikimizin de unuttuğu bir şey vardı... Han'ın söyleyeceği o önemli şey neydi?

...

Lilith ve Maceraları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin