Eve varmıştım.ilk elimi yüzümü yıkadım sonra üstümü değiştirdim ve odama çıktım.Bu arada ailem Hyun ile çıktığımı biliyordu.Her neyse odama çıkınca telefonumu alıp yatağıma uzandım.Hyun bana mesajlar attı.Ama ben bakmadım.Sonra kapı çaldı annem bana açmamı söyledi.Bende açtım.Gelen kişi O'ydu.Hyun.Ondan kaçınmak istediğim için kapıyı açtım ve hemen odama koştum.Neden gelmişti ki?Sonra annemle konuşmalarını dinledim.Ah Evet hırkamı okulda unutmuştum.Hyun da onu getirmiş.Annemden izin aldı ve odama geldi.Kapıyı çaldı, "Müsait misin?". "Hayır lütfen git" Ve bunu söylediğim anda içeri girdi.Öylece bakakaldım.Ben yatağımda yatıyordum.O ise yatağımda benim yanıma oturdu.Han'ın söylediği şeylerin gerçek olmadığını söyledi.Şimdi ise kararsızdım ona inanacak mıydım,inanmayacak mıydım?
Sonra bana şöyle söyledi "Hayatım Han'ın sözleri gerçek değildi.Ona inanmayacaksın değil mi?" "Yani B-ben kararsızım." "Kararı sana bırakıyorum" dedi ve hırkamı masama bırakıp gitti.En azından ben gitti sanmıştım.Odamda yaklaşık 1 saat durduktan sonra mutfağa su içmeye gittim.Ama mutfakta Hyun vardı.Annemle yemek yapıyordu.Neden benn!?Annem şöyle söyledi, "Ee kızım neden orada duruyorsun gelde benim yerime Hyun'a yardım et" Ne diyebilirdim ki maalesef kabul ettim.Yemekleri hazırladık.Arada Hyun ile arkadaşça sohbet ettik.Sonra da yaptığımız yemeği yedik.Hyun beni dışarı çağırdı.Bende kabul ettim.İkimiz dışarı çıktık.Ben bir karar verdim ve Hyun'u affettim.Hyun benimle sinemaya gitmek istedi.Ben sinemaları çok seviyordum.Bu nedenle kabul ettim.Biz sinemaya bilet aldık ve korku filmine gittik.Evet ben yine korkup Hyun'a sarılıyordum.Filmdeki halimiz çok komikti.Her neyse film bitince bir kafeye gittik ve tatlı aldık(Bu arada söylemeyi unutmuşum ben Amerika'da özel liseye gidiyorum neden Türkçe dersi var derseniz)ben tatlı yemeyi çok severim.Hyun ile tatlılarımızı bitirdik ve kafeden çıktık.Hyun bana, "Seni çok seveceğin bir yere götüreceğim" dedi bende merak ettim ve ona şöyle söyledim"Woow acaba nereye gideceğiz?" "Bu bir sürpriz" dedi.Neyse biz taksiye bindik ve Hyun taksiyi süren adamın kulağına gideceğimiz yerin ismini söyledi.Sonra da benim gözlerimi kapattı.Biz gideceğimiz yere varmıştık.Beni dikkatlice taksiden indirdi.Baya bir yol gelmiştik.Her neyse ben taksiden indim ama Hyun hâlâ gözlerimi kapalı tutuyordu.Bir merdivenden yukarı çıktık.Gittiğimiz yer son derece sesliydi.Ve sonunda gözlerimi açtım.AMAN TANRIM!Bu en sevdiğim grup olan Straykids'in konser vereceği alandı.Konser saat 15.00'da başlayacaktı ve şuan saat 14.40'dı.Hyun'a ne kadar teşekkür etsem azdır.
Biz bekledikten sonra nihayet konser vakti geldi.Straykids sahneye çıktı.Biz şansımıza en ön sıradaydık.Straykids konser verdi ve bende onları çektim.İnanabilir misiniz tüm üyeler ile resim çekildik.ve tüm üyeler bizi fark etti.Hayatımda ilk defa onları canlı görüyordum.Konser 5 saat sürmüştü artık Hyun,ben ve üyeler bile yorulmuştu.Konser bitince son bir kez fotoğraf çekilip eve gitmek üzere bir taksi durdurduk.Ben anneme mesaj attım.Bu gece Hyun'da kalacaktım.Hava iyice kararmıştı.Artık Hyun'un evine varmıştık.Hyun bana pijama getirdi.O kadar yorgundum ki pijamaları giyer giymez hemen yattım.Hyun'da pijamalarını giydi ve yanıma yattı.Hemen uyumuştum.Sonra sabah oldu.Ben yatmadan önce saat 6'ya alarm kurdum çünkü eve gidecektim.Ama saat 6'da uyandığımda Hyun yanımda değildi.Sonra kapı açılma sesi duydum.Bu Hyun'du meğer evimden çantamı getirmiş.Kahvaltıda hazırdı.Ben elimi yüzümü yıkadım ve Hyun ile kahvaltı yaptık.Sonra da okula geldik.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lilith ve Maceraları
RomanceLilith,Ortaokulda Hep Dışlanırdı.Hep Zorbalık Gördüğü İçin Sürekli Okul Değiştirir.Artık Liseye Başlar.Lisede Çok Fazla Arkadaşı Olur.Birde Hoşlandığı Bir Park Dae Hyun'u :) Hyun'un Ondan Hoşlandığını Bilmez Tabii.Sonra Hyun ile çıkmaya başlarlar.Bi...