Ayrılık

13 4 5
                                    

Ben kafeteryaya gidecektim ama önce Hyun'a şöyle söyledim

-Hyun,ahh.Neden Han Joon'a sinirli bakıyorsun?Eminim çok iyi bir öğrencidir.

-Lilith...O Han Joon denen çocukla aramızda çok şey oldu.Onun yüzünü görmek bile istemiyorum.

-Ne oldu ki?Bana anlatabilirsin.

-Boşver Hadi Kafeteryaya Gidip Okulun Yemeklerinden Yiyelim

-Peki.

Dedim ve kafeteryaya indik ben sıramı bekledim.Sıra bana gelince yemeklerini aldım ve bir masaya oturdum bir yanımda Clara oturuyordu.Diğer yanım ise boştu.Sonra Han birden bire yanıma oturdu.(bu sırada Hyun lavaboya gitmişti) ve elimdeki çubukları alıp yemeğimden yedi.Ben donakalmıştım.Ona birşey söylemek istedim ama nedense söylemedim.Han benim tabağımda ki 2 köfteden 1'ini yedi sadece.Sonra benimle konuşmaya başladı.

-Hmm.Köfte gerçekten de leziz.Bu arada tanışmaya ne dersin?

-A Şey...Y-Yani B-ben Lilith

-Ow ismin çok güzelmiş Lilith

-T-teşekkür-

Lafımı tamamlamadan Hyun hemen yanıma geldi ve Han Joon'a bağırdı.

-Sen neden buradasın!Onca yer varken neden Lilith'in yanında oturuyorsun?Neden!

Sonra Han Birden ayağa kalktı.O an bir kavga olacağını hissettim.Han aşağılayıcı bir ses tonuyla şöyle söyledi;

-Oturamaz mıyım?Onu sahiplendin mi?

-Ch,sahiplenmek mi!?Ben onun erkek arkadaşı olarak senin onunla yan yana olmanı istemiyorum!

-Neden Huh?Ben seninle olan arkaşlığımı bitirmedim.Beni Bir Kız için satan sen değilmiydin?Dinle Lilith bu senin sevgilin olacak herif daha önce bir kızla çıktı ve onunla kimseyle olmadığı kadar yakındı.Ben ona hep destek çıkardım ama o her zaman kızın tarafında oldu.Daha sonra beni unuttu,bıraktı.Onunla çıkarken bir daha düşün!

Bunu duyunca gözlerim dolmuştu.Oradaki herkes bize bakıyordu.Ben daha fazla dayanamayıp kafeteryadan koşarak ayrıldım.Okulun bahçesinde köşede bir yere oturup ağladım.Demek bana iyi davranan Park Dae Hyun böyle biriymiş.Ben köşede otururken bana seslenen Hyun'u duydum.Ama onunla konuşmayı dahi istemedim.Sonra Clara beni buldu ve yanıma geldi.Beni ağlarken görünce teselli etti.Bu sırada Hyun'da sesimizi duyup bizi buldu.Ellerimi tutup, "Ağlama lütfen!B-ben,öyle birisi değilim.İnan bana! Lilith lütfen benden ayrılma!Seni kaybetmeyi istemiyorum!Yalvarırım" dedi.Ve ben ise  ellerimi ellerinden çektim ve bir şey demeden oradan uzaklaştım.Ders zili çalmıştı(çalacağın zamanı s-).Ben Hyun'dan önce sınıfa gittim ve çantam Han Joon'un sırasının yanındaydı.Han'a sorduğumda bana şöyle söyledi," Yaşananlardan sonra yanımda oturman daha uygun olur" ama ben kabul etmedim ve en ön sıradaki boş sıraya oturdum.Dersimiz başladı.Ama Hyun sınıfta değildi.Hoca tam yoklama alırken sınıfa geldi.Hoca neden geç kaldığını sorunca nedenini söylemedi.

Tüm derslerimiz bitince son derste çantamı toparladım.Zil çalınca ilk çıkan ben oldum.Hâlâ bu duyduklarımın etkisindeydim.Bu arada ben sınıftan hızlı çıktığım için Hyun benimle gelemedi.Bende eve varmıştım

...



Lilith ve Maceraları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin