Yeni sınıf

13 1 26
                                    

Eve geldiğimde annem öyle bir kızdı kii...Yarın saat 06.00'da okulum vardı.Annem,

-Git hemen yat!Yarın erkenden Hanjoon ile okula gideceksin!Yanına çantanıda al,okulda kitaplarını verirler.ŞİMDİ HEMEN GİT VE YAT YOKSA GELİYOR BAK 38 NUMARA TERLİK!

dedi.Ben hemen odama doğru koşarak çıktım.Çünkü annem acımasızca bana terlik fırlattı.

YAZARDAN:

Bundan sonra hikaye hem Lilith'in hem de Hanjoon'un ağzından olacak.Arada Hanjoon içinden geçenleri söyleyecek.Onun dışında hep Lilith konuşacak.Sadece duyguları ifade ederken isim başlığı olacakk.

Sabah oldu.Ben bir çırpıda üstümü giydim süslendim ve okula gitmek üzere evden çıktım.İlk önce Hanjoon'u evinden aldım tabii.Beraber yola çıktık.Ben heyecandan koşarak gidiyorum.Han ise arkamdan adeta sevgilimmiş gibi yavaşça yürüyüp beni izleyip gülüyordu...O an çok güzeldii~~~

HANJOON:

Lilith çok tatlıydı.Hemen önümde koşuyordu...Onu öyle tatlı buluyorum kii...İyiki onu tanımışım.Ben ondan uzun olduğum için o sanki küçücük bir çocuk gibi gözüküyordu...

LİLİTH:

Çok geçmeden okula gelmiştik.Daha doğrusu geldim.Çünkü Hanjoon hâlâ oyalana oyalana yavaş yavaş geliyordu.Hemen onun yanına koştum ve elinden tutup okula doğru sürükledim.Yani ikimizde koşuyorduk.

HANJOON:

Birden yanıma koştu ve elimi tuttu.Kalbim...Neden pır pır atıyorsun!Beni okula doğru sürükledi.En sonunda okula geldik.Yavaşça elimi bıraktı.Ama bu anı asla unutmayacağım...

LİLİTH:

Okula vardık.Sınıf öğretmenimiz bize sınıfımızı gösterdi.Ders coğrafyaydı.Sınıf hocamız coğrafya öğretmeniydi...Biz doğal olarak okula geç gittik.Kendimizi tanıtmak için...İlk önce ben,sonra Hanjoon tahtaya çıktı.Ben kendimi tanıttım.Sınıfta bana bakan çok fazla erkek vardı.Ama bana pek fazla arkadaş gibi değil de,aşık gibi bakıyorlardı.Her neyse sınıfta yan yana olan iki sıra boştu.Ben birine oturdum.Benden sonra Hanjoon'da kendini tanıttı.Sınıftaki kızlar Hanjoon'a benim hiç istemediğim gibi bakıyorlardı.Tıpkı erkeklerin bana baktığı gibi bakıyorlardı.Ben boşvermeye çalıştım.Ama olmadı.Her neyse Hanjoon kendini tanıttıktan sonra yanıma oturdu.Ben her ne kadar istemesem de Hanjoon'a ters ters bakmışım.Bana o söyledi...

HANJOON:

Kendimi tanıttıktan sonra yerime oturdum.Ama Lilith bana ters ters bakıyordu.Ona neden ters ters baktığını sorduğumda kıskandım diye mırıldandı.Sonra ise hiiç dedi ve geçiştirdi.Ama ben ne dediğini duymuştum :))

LİLİTH:

Acaba ne dediğimi duydu mu?Çok merak ediyorum!Her neyse şimdi ders dinlemeliyiz...

  Ders bitmişti.Ben sıramda öylece otururken birden yanıma bir sürü kız geldi.

"Benimle dost olmak ister misin?"
"Tanışmak ister misin?"
"Sana okulu gezdireyim mi?"
"Sana hocalar ile ilgili bilgi verebilirim!"

Ve daha fazlası...Hemen yanımda oturan Han'a baktığımda,yanında bir sürü öğrenci olduğunu gördüm.Tanışmak istiyorlardı.Han biraz duraksadı ve söze başladı.

-Selam!Yani söyleyebilecek pek bir şeyim yok.İsmimi kendimi tanıtırken söylemiştim.Bu arada sınıftan biri bana okulu gezdirebilir mi?

Ardından herkes "Tabikii" dedi ve Han'ı kolundan çekiştirip sınıftan çıkardılar.Ben hemen yanımdaki kızlara kendimi tanıttım.Nelerden hoşlanırım,nelere ilgi duyarım vb...Tam soluma döndüm ki ne göreyim?Hemen yanında duran bir kız.Çok güzeldi...Birden söze başladı.

-Selam!Ben Jung Mu-Sa.Haydi gel de okulu gezdireyim.

Elimden tuttu ve beni okulu gezdirmek üzere okulun bahçesine çıkardı.Okul bahçesinden başladı ve okulun çoğu yerini gezdirdi.Aslında beni çok sevindirdi.Bakınsanıza bana yoğun ilgi duyuyordu.Eminim onunla çok yakın arkadaş olacaktım.Okulu gezdirdi ve şöyle söyledi,

-Ee,okulumuzu beğendin mi?

-A,şeyy.Evet okul çok güzel ve büyük.

-Sana öğretmenleri tanıtayım.Coğrafya öğretmeni çok iyi bir hoca.Matematik hocası da öyle.Aslında tüm hocalar çok iyi.Fakat birisi...Tarih hocamız en sert,en kötü,en kaba,en gıcık ve en çok ödev veren hoca.Ondan nefret ediyorum.

-Yaa...

Biz tam konuşmamızı bitirdik ve zil çaldı.Musa ile sınıfa çıktık.Çıkarken ona "Mimi" lakabını taktığımı söyledim.O da güldü ve "Bende sana bundan sonra "Liliy" diyeceğim." Dedi.

YAZARDAN:
Bundan sonra Jung Mu-Sa'ya "Mimi" diyeceğiz.Lilith öyle istiyor :)

  Ders başladı.İngilizce dersimiz vardı.İngilizce hocamız çok güzel bir kadındı.Dersi kusursuz ve uygun sesle anlattı.Hocaya hayran olmuştum...

  Ders bitti...Ama benim aklımda Han'ın dün söyleyeceği önemli şey geldi.İkimiz de unutmuşuk.Hemen Han'a söyledim.O ise "Boşver,söylemeyeceğim.Vaz geçtim" dedi.TANRIM!Çok sinirlendim.Ve Han'ın kafasına hafifçe vurdum.Sonra ise Mimi ile dışarı çıktık...Gün sıradan geçiyordu.Dersler işlendi ve gün bitti.Çantamı toplayıp sınıftan çıktım(Bu arada okulumuz saat 15.00'da bitiyor).Arkamdan Han koşarak yanıma geldi.

-Lilith'shi!Hadi ama yaa!Beni görmezden gelme!Trip mi atıyorsun şuan!?Hadi yaa,özür dilerim amaa...

-Tamam tamam affettim.Neyse haydi artık eve gidelim.

-Tamamm~~~

Eve geldik ve birbirimizden ayrıldık...

...

(Kısa oldu mq)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lilith ve Maceraları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin