Sabah olmuştu kulagıma sesler geliyordu aşina olduğum bir ses Fatih'in sesi evimin sesi huzurumun sesiydi bu gözlerimi araladım kanepede değildim yataktaydım yattığım yerden doğruldum yataktan aşşağı ayaklarımı sarkıttım etrafa baktım
soluma dönünce Fatih üstü çıplak bi şekilde oturuyordu anlatımda gri eşofmanla elinde sigara bakıyordu irkildim
" günaydın dedim."
Kendimin bile duymadığı bir ses tonu ile sonra sigara içirmiyordum kimseye oğlumun ve benim yanımda normalde o yüzden hemen kalktım banyoya geçtim duş almam lazımdı aslında ama kıyafetlerim yoktu elimi yüzümü yıkayıp geri çıktım Fatih oturduğu koltukta yoktu bu oda onun odasına benziyordu lacivert renkte döşenmiş bi odaydı ormanlık alanda bi evdi 3katlı burası çatı katıydı göz gezdirdim biraz.Elbise rahatsız hissettiriyordu biraz o yüzden ya kıyafet isteyecektim ya beni bırakacaktı karnı burnumda halimle kaçamazdım valla bebeğimi tehlikeye atamam abim zaten beni kurtarırdı.
Yavaşça kapıyı açtım koridor uzundu biraz yürüyüp merdivenlere geldim ve aşşagı inerken sesler duyuyordum ilyasla Fatih'in sesiydi konuşuyorlar dı daha doğrusu İlyas konuşuyordu.
Fatih daha çok kükrüyordu yine "İlyas ben sana demedim mi kiminle kalıyor bul diye ."
Abi valla kimse gözükmüyo bir rüya hanım var arkadaşı olarak onunla görüşüyor birde abisi ile dedi. Hah dedim içimden bi bu eksikti cidden şimdi de bunu sorgulayacaktı.
Fatih niye görüştün abinle hani seni öldürülerdi hani bir daha dönemezdin baban gilin evine daha nicesi
"abisi mi Fırat'la mı yani görüşüyormuş ."
Evet abi sürekli iletişim halindeler telefondaki arama kayıtlarında sadce rüya ve Fırat'ın adı var başka kimse ile görüşmemiş.
" kim lan o zaman bu bebeğin babası bugün yarın doğacak elin çocuğunu evimizde mi besleyecez."Cidden Fatih istemıyordu oğlumu hiç aklına gelmiyordu bizim bebeğimizin olacağını biraz gözlerim dolmuştu
İlyas " abi çocuk ya senin se niye hiç burdan da düşünmüyorsun yengeye sorsaydın söylerdi abi senden çekiniyor çok sinirlisin abi.
" Sanane lan olamaz dediysem olamaz demekki çocuk benim karıştırma işleri sen diyip susturdu İlyas'ı "abi doktora danışsaydın bi belki ."
Daha fazla burda kalırsam beni farkederdi yerimden çıkıp mutfağa girdim ikisinin de gözleri beni hedef aldı hemen
günaydın dedim ilayasa sanada yenge dedi
"acıktım ben dedim madem beni burda tutuyorsun iyi bakacaksın bana kıyafet lazım ister beni bırak evime gidip alayım ister yenisini al ama bugün istiyorum.
" Baktı böyle gülmemek için kendi ile savaşıyordu sanki sonra ciddileşti karnıma ilişti gözleri baktı ve "şartım var ."
Ne şartından bahsediyor sanki beni nikahına al dedim
" ne istiyorsun." Söyleyip söylememek arasında kalmıştı ağzını aralayıp geri kapatıyordu sonunda o cümleyi kurdu
"bebeğinin babası kim kimden bu çocuk ."
Of bu adam beni çıldırtacaktı resmen . " teşekkür ederim ben yeterince doydum sende bir daha cevap alamayacağın soruları sorma cevap vermıycem çünkü sana seni zerre ilgilendirmiyor oğlumun babası ve benim aşk hayatım.
Yavaşça kalktım gelde şimdi tek tek merdiven çık ne gerek vardı tek katlı ev olsa nolucaktı sanki demi of diyip yavaşça çıkmaya başladım trabzana tutunarak yarısına kadar gelince oturdum merdivene nefes nefese kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Âşk Paylaşılmaz
Teen FictionBi anda irkildi kendine geldi ve gözleri doldu hemen noluyordu ona karnıma çevirdi yeşillerini "dokunabilirmiyim." Dedi öyle kaldım ilk defa benden bağırıp çağırmadan bişey istemişti kendinin olmadığını iddia ettiği bi bebeğe dokunmak istemişti gözl...