O gün eve geldigimizde direk üst kata çıkıp beni temizlemistik sonrada dizlerimdeki yara ile ilgilendi fatih parçalanmışlardı sonra üzerimdeki kıyafetleri bahçede yaktı çünkü onun dokunduğunu bilmek o kıyafetlere midemi bulandırıyordu ki fatih görmeye bile dayanamıyordu buna
Saatlerce atlasla oynadık ara ara kendimi kötü hissetsemde onlar yanımdayken bunu belli edemezdim .
Eve geldiğimizden beri asla konuşmamıştık konusunu açmıyorduk. Abimle bir kez daha konuşmuştuk bizi italyaya çağırıyordu ordaki işlerini halletigini söyledi 2 gün sonra italyaya gidiyorduk ve ben italyaya gitmeden onunla yüzleşmek istiyordum tek onunla değil babamlada fatih'e bunu söylediğimde babamın pek konuşacak durumda olmadığını söyledi ama olsun yine de istiyordum sonrasında ise temiz bir sayfa açmak istiyordum oğlumla ve kocamla.
Ve bugün yüzleşme günü acılarımı geride bırakacağım gün
"Fatih uyan artık hadi " diye sızlanmaya başladım bu aralar fazla nazlı davranıyordum annem hep bana senin bu nazını kimse çekmez derdi ama fatih benim nazımı da şimarıklıklarimıda çekiyordu.
'Zamanında bana senden gelen ölüm olsa başım gözüm üstüne .' Demişti sözünü tutuyordu."Fatiihh kocacım " dedim nazlı bir şekilde bir yerden de sırtına öpücük konduruyordum
"Hmm"
"Kalksanmı artık kocacım ben acıktım"
Bi anda ne olduğunu anlayamadan beni altına aldı yatakta ben altta o üste bir şekilde pozisyon almıştık.
"N-napiyorsun fatih"
"Karım açmış onu doyurcağım "
"Ya nasıl doyurcaksın". Diye nazlanmaya başladım biraz uğraşmak istiyorum onunla
"Mesela böyle "diyerek kendini bana doğru itti onu hissetmemi sağladı hissedilmiyecek gibi değildi zaten"Hmm başka"
Dediğimi duyunca dudağının kenarı kıvrıldı ağır harketlerle dudaklarımı öpmeye başladı o üst dudağımı emerken ben de onun alt dudağına ısırık bırakıyordum elleri rahat durmayarak gögüslerimj avucladı geceliğin üstünden
Ona ayak uydurmak icin bende elimi göğüslerine koydum ve üstümden iterek yatakta üstüne çıktımBu cesur harketime şaşırırken ben harketlerime hız kesmeden hiç utanma duygusu göstermeden devam ettim üzerimdeki geceliği uçlarından tutarak çıkarıp odanın bir köşesine attım sadece sütyenle kaldım onun üzerinde ztn tişört yoktu o yüzden onu soyma gereksimine girmedim.
Ağır harketlerle üzerine çıkıp dudağından başlayarak çenesine ordan boynuna öpücük kondurmaya devam ettim köprücük kemiğine önce öpüp sonra ısırdım
"Ağh öldürücekmisn kızım beni"
Ona cevap vermeden dilimi çıkardım köprücük kemigini yalayıp bir ısırık daha bıraktım aşağı doğru indiğimde karın kasları ile bakıştım sonra onları da yaladım tırnaklarımı derisine bastırıyordum bir yandan daBiraz kendimi geri çekince şortunun üzerinden fazlası ile belli olan erkekliği ile içimden bisey aktığını hissettim .
Parmak uçlarımı şorttunn kenarlarına koyup indiririrken oda bana yardim etti hızlı bir şekilde boxser ile kaldı .
"Eşit olmamız lazım değil mi."
Diyerek kendi şortumu da sıyırdım sadece siyah tangam ile kaldım .
Elimi erkekliğini üzerine koyup okşamaya başladım
Bacak aramdaki ıslaklık kendini belli ederken dişlerimi boxser kenarına geçirdim indircektim ki
"Devam edersen duramam yeter bu kadar ""Seni rahatlatabilirim"
"Gerçekten istiyormusn yapmak zorunda degilsin kendim halldebilirim "
Ona cevap vermeden Parmaklarımı boxser kenarlarından aşağı çektim ve bacaklarından sıyırarak köşeye attım
Şahlanmış erkekliği ile göz göze geldim korkmadım degil biraz büyüktü biraz az olur fazla büyüktüFatihin kıkırtısı kulağıma gelirken "korkma yemez seni"
"Dev gibi " dedim şaşkınlığımı gizleyemeden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Âşk Paylaşılmaz
Teen FictionBi anda irkildi kendine geldi ve gözleri doldu hemen noluyordu ona karnıma çevirdi yeşillerini "dokunabilirmiyim." Dedi öyle kaldım ilk defa benden bağırıp çağırmadan bişey istemişti kendinin olmadığını iddia ettiği bi bebeğe dokunmak istemişti gözl...