Bölüm 2

524 13 0
                                    

Kareli bir elbise giymiştim abim gelecekti ben dışarı çıkmayı sevmediğim için daha doğrusu bir tek olduğum için korktuğum hemde Fatih beni bulur diye böyle bir karar almıştık .O sırada telefon çaldı arkadaşım görüntülü arıyordu kesin yine  oğlumu özlemişti açtım telfonu "efendim rüya"dedim."kızım ben seni mi aradım paşamı göster bana hemen" hahaha "bak sen ben yapmasam sanki paşan olucaktı". "Sanki sende tek yaptın be kızım". Dedi o an aklıma Fatih geldi duruldum bi anda bu zamanlarımı onunla geçirmek istiyordum ama beni bi hayat kadını yerine koymasını unutamıyordum."bilerek demedim İdil özür dilerim canım üzdüm seni ." "Neyse boşver Fatih'i oğluma alışveriş yapmam lzmn ne zmn müsait olursun? " hafta sonu olur galiba canım patrondan izin alırım sorun etme sen hangi gün gideceğini ayarla." o sırada kapı çaldı hemen ayaklandım."neyse canım kapı çalıyor abim gelicekti onu bakim ben görüşürüz öptüm diyip kapattım kapının deliğinden baktım simsiyahtı görünmüyordu "kim o" ses vermedi biraz bekledim abimi aradım kapalıydı  sonra tekrar kapı çaldı bu sefer içine korku düştü ne yapacağımı bilemedim sonra abimin sesini duydum ."kızım açsana kapıyı " of abi niye ses vermiyorsun sen beni öldürecek misin diyip açtım kapıyı . "Hayırdır gözümün nuru neyin var" Korkuttun beni Fatih geldi zannetim dedim. Anında abimin yüzü değişti kaşları çatıldı anmayacaksın onun adını bir daha demedim mi sana diye bağırdı birden. Bana mı bağırmıştı o Biriciğine hormonlardan dolayı zaten hemen ağlıyordum hemen gözlerim doldu."seni bulamaz o İstanbul'da biz diyarbakırdayız sır gibi saklıyorum seni zaten heryerden seni arıyor ." Sessiz kaldım bulursa nolurdu bilmiyorum onu çok özlemiştim ama beni ne durumuna düşürdüğünü unutmamıştım hala. "Bende beni bulmasından korkuyorum ya oğluma bişey yaparsa ya onu istemezse ya onu benden alırsa bunları düşündükçe çıkmaza giriyorum dedim ." Biliyorum göz bebeğim bulmaması için elimden geleni yapacam seni bi odada eskort muamelesi yapıp haftalarca arayıp sormadığını unutmadım daha herşeyin sırası var ben şimdi susuyorsam sana ve küçüğüme bişey olmasın diye  susuyorum ."

Neyse ne ya olacağı varsa olurdu kaderin önüne geçilmezdi karnım acıktı benim ya dedim birden

"ne yapalım istersin diye sordu Fırat abim" ımm ne istesem şimdi ki şey dedim kepap istiyor canım."

Tamam gülüm sen iste yeterki dedi ve evden gitti .

Gideli 1 saat olmuştu televizyon izlerken karnımı okşuyordum oğlumu hissetmeyi seviyorum onunla konuşmayı da.

"oğlum bir tanem keyfin yerinde galiba paşam bugün gayet hareketlisin sanki ha seni çok seviyorum bebeğim annen hep yanında olucak."

Gözlerim kapanıyordu ki kapı çalınca irkilip ayağa kalktım yavaşça kim o dedim  Fırat abimdi yemek yedik güzelce sonra bugün Burda kalmasını istedim yarın oğluma kıyafet almaya gidecektim rüya ile ama önce abime demem gerekiyordu ne kadar güvenli olurdu bilmiyorum ama ayarlardır doktor dışında dışarıya çıkmıyordum

"abi yarın rüya ile oğluma kıyafet beşik almaya gitmek istiyorum dedim."olmaz güvenli değil internetten al dedi. Abi lütfen çok sıkıldım nolur hem o İstanbul'da zaten .

"tamam cimcime tamam büzme dudaklarını hallderiz dedi.

Sonra uykum gelince  yatak  odama geçip biraz düşündüm acaba başka bişey mi olmuştu beni bırakmazdı söz vermişti gitmezdi gidemezdi herşeyi sonraya düşünmeye bırakıp uyku moduna geçip uymaya çalıştım .

2. Bölüm sonu
İstekleriniz olmasını istediğiniz bir şey varsa yazın lütfen
Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın .
Görüşmek üzere👋🏻

🤟🏻

Âşk PaylaşılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin