(2) Baby, baby, I feel crazy

553 48 16
                                    

Bilinmeyen numara

Beomgyu?

Beomgyu

Kimsin?

Bilinmeyen numara

Yeonjun

Bu kişiyi engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.

Bilinmeyen numara

Hey orada mısın?

Mesajınız iletilemedi

Ne?

Mesajınız iletilemedi

Tanrım!

Mesajınız iletilemedi

TAMAM ANLADIK

Mesajınız iletilemedi

 -

Pekala. Bana mesaj atması gayet normaldi sonuçta beraber bir çekim yapacaktık ama heyecanlanmıştım. Siktir cidden çok heyecanlanmıştım. Eğer bir mesaja böyle oluyorsam çekimde ne olacağını düşünmek bile istemiyordum, acilen bu halimden kurtulmam lazımdı. Düşüncelerimi bölen şey telefonumun sesi olmuştu.

"Efendim Soobin."

"TANRI AŞKINA BENİ DELİRTMEK Mİ İSTİYORSUN!"

"Kulağımı siktin, ne bağrıyorsun?"

"Bebeğim Yeonjun'u neden engelledin bana mantıklı bir cevap ver çünkü şu an çok sinirliyim."

"Heyecanlandım."

"..."

"Soobin orada mısın?"

"Sus kapa telefonu yanına geliyorum."

Cidden tam anlamıyla sıçmıştım. Soobin sinirliyken hiç olmadığı kadar korkunç oluyordu. Şimdi gelip bana dişlerini geçirecekti sinirli tavşan.

Kapı zilinin sesini duyduğumda koltukta uzanıyordum. Kapıyı açmaya gidemeden Soobin içeri girdi. Evet girdi çünkü onda da anahtar var. 

"Gel bakalım buraya." diyerek bana koşmaya başladı.

"Hayır beni yakalayamazsın." dedim ve merdivenlerden çıkmaya başladım.

Son basamağa gelmiştim ki kendimi Soobin'in kucağında buldum.

Lanet olsaıca uzun tavşan

"Hep aynısı oluyor akıllan artık." dedi Soobin ve beni yatağa bıraktı.

Aslında bırakmadı. 

"Seni küçük tilki şimdi bana her şeyi anlatmadan önce cezanı çekmelisin."

Evet bu gülüşü biliyorum. Elveda yanağım seni hep sevdim ve seveceğim.

"AH! Soobin acıttın."

"Ama çok tatlılar, dayanamıyorum."dedi ve ekledi "Şimdi anlat bakalım."

"Anlatılacak bir şey yok sadece heyecanlandım. Ondan etkilendiğimi biliyorsun ama ona gıcık oluyorum."

"Çok komiksin cidden." dedi kahkahalarla.

"Yeonjun'un menajeri ile görüştüm ve bu hareketin yüzünden bana Yeonjun'un sinirlendiğini ve engeli açman gerektiğini yoksa çekimi iptal edeceğini söyledi."

"Göt lalesi." tam olarak bir göt lalesiydi.

"Ciddi ol bebeğim."

"Tamam çekerim abartmasına gerek."

"Harka, bu çekim senin için önemli Gyu bu fırsatı kaçırmamalıyız."

"Tamam Binnie~"

"Yiyeceğim seni ama önce duş almam lazım bugün fazlaca koşturdum." diyerek odadan çıktı.

Ah, ben de engeli kaldırsam iyi olacaktı.

Göt lalesi

Engeli kaldırdınız. 

Beomgyu: Yeonjun

Göt lalesi

TANRIM SONUNDA!

Deliye döndüm.

Beni neden engellediğini sorabilir miyim?

Beomgyu

Gerçekten Yeonjun olduğunu düşünemedim, hayran falan sandım yapabileceğim başka bir şey yoktu.

Abartma.

Göt lalesi

Pekala.

Çekimden önce birbirimizi tanıyalım istedim.

Beomgyu

Zaten tanıyoruz diye düşünüyorum. Ne gerek var?

Göt lalesi

 Ben seni tanımıyorum.

Beomgyu: Ah, çok yazık. 

benim gibi birini tanımadığın için üzülmelisin.

Göt lalesi

Egomuz da boyumuzdan büyük.

Beomgyu

Seninkinin yanında bir hiç.

Neyse, instagram hesabım be0mgyu bakarsan azda olsa beni tanırsın şimdi işim var gitmeliyim.

Göt lalesi 

Tamam sağ ol.

fifty shades of greenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin