"Lan ne demek öptüm?" dedi Soobin.
"Üzümü ye bağını sorma Soobin öptüm işte." dedim elimdeki üzümü ağzıma atarak.
Dediklerimden sonra Soobin'in bana attığı bakış pek iç açıcı değildi.
"O çocuk tam bir geri zekalı biliyorsun değil mi?"
"Evet ben belki geri zekalı seviyorum. Hem sen söylemedin mi ona nerede olduğumu şimdi ne kızıyorsun?" dedim.
"Suratının halini görseydin sen de söylerdin." demesiyle zil çaldı.
"Ben bakarım dur sen." dedim ve kapıya ilerledim.
Kapıyı açtığım da karşımda Kai duruyordu.
Bu çocuk da bizim evden hiç çıkmıyordu.
Şaka.
Hahah.
Kai'yi çok seviyordum ve Soobin ile birlikte süper bir ikili olmuşlardı. Soobin'i mutlu görmek beni de mutlu ediyordu.
"Hoş geldin Kai." dedim sonunu uzatarak.
"Hoş buldum canım." dedi ve kapıdan içeri girip bana sarıldı.
Kai çok fazla cana yakın biriydi ve temasa bayılıyordu. Onu ilk gördüğümde bu şekilde biri olduğunu çok tahmin edememiştim ama bana alıştıkça gerçek Kai yavaş yavaş ortaya çıkmıştı.
"Soobin içeride hadi geçelim." dedim ve beraber mutfağa geçtik.
Mutfağa geçtiğimizde ikisi birbirlerine bakarak gülümsemeye başladılar.
Ah evet bu iki salak hala sevgili değildi. Nedenini ise bilmiyordum. Her buldukları fırsatta flört ediyorlardı ama asla ilerisi olmuyordu.
"Tamam kesin şu garip bakışmanızı." dedim sinirle.
Kai utanarak gözlerini kaçırmıştı. Soobin ise onun aksine bana dik dik bakmaya başlamıştı.
Soobin'e gözlerimi devirdim ve umursamadan önümde duran üzüm dolu tabaktan üzüm yemeye devam ettim.
ufak bir zaman atlaması(iki haftacık)
Yeonjun'la iki haftadır sadece mesajlaşıyorduk ve hiç görüşmemiştik çünkü onu süründürmem gerekiyordu.
Bu konuda kesinlikle haklıydım. Kimse bana aksini iddia ettiremezdi.
Bu düşüncelerimi bozan şey ise telefonuma gelen mesaj sesiydi. Telefonumu elime aldım ve mesajı açtım.
Soobin
Soobin: Bugün olan çekimini unutma ❤️
Beomgyu: tamam soob💗💗
Soobin eğer hatırlatmasaydı bugün çekim olacağı aklıma bile gelmezdi. Çok fazla ünlü olmadığım ve bu işten aşırı bir zevk almadığım için rahat takılıyordum.
Soobin'in önceden attığı konuma baktım ve bizim eve uzak olduğunu gördüm. Şimdi yola çıksam anca yetişirdim sanırım. Bu yüzden oyalanmadan hazırlandım ve evden çıktım.
Bugün şoför izinli olduğu için arabayı kendim kullanacaktım. Arabanın kapısını açtım ve ön koltuğa geçtim. Arabayı çalıştırdıktan sonra telefonumu arabaya bağladım.
"Bugün ne dinlesek acaba?" dedim kendi kendime.
Tabii ki Rare albümünden dinleyecektim. Büyük bir Selana Gomez hayranıydım. Boyfriend şarkısı ise bu sıralar favorimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fifty shades of green
Roman pour Adolescentsbeomgyu ve yeonjun dergi çekimi için bir araya gelir.