Г.Т на Felix
Здравей те! Казвам се Lee Felix на кратко Felix! На 18 години съм! Тей като семейството ми остана в Австралия и живея при чичо ми. За сега.Работя в един много известен бар от 2 дни и си ,изкарвам парите не са много, но колкото да има пари за храна. Днес е първия ми ден в училище. Питате се защо чак днес отивам на училище?Ами имах търсих си работа 3 дни без да спирам и за това все пак от 4 дни съм в Бусан.Първия ден бях уморен и не ми се правеше нищо седях и си гледах в телефона. Та така стига съм говорил за мен нека отива ме на училище, защото не искам да закъснея още първия ден.
Г.Т. на Н.У.Р.
Felix се оправи и тръгна към новото си училище.Почна да бяга защото училището не е толкова близо. Той се блъсна в някой. Погледите на двете момче се срещнаха и Felix се изправи.
Felix:Извинете!-Поклони се той.
Hj:Няма нищо!-Не спират да се гледат. В този момент идва луксозна кола. Шофьора слиза и отваря вратата на Hyunjin, но той дори него отразява. Felix погледна часовника си и осъзна, че е станало 7:57 и закъснява за училище.
Felix:Извинете трябва да тръгвам!-Телефона му звънна.
*Разговора*Han:Къде си бе миндил? Ако не дойдеш до 5 мините ще ти завра 300 хуя в задника.
Felix:Я да млъкваш бълха такава. Много съм на далече няма да мога да дойда за 1-вия час.
Han:Какво прави толкова бе гей?
Felix:После ще ти кажа!-Той погледна към Hyunjin който още го гледаше.
Han:Ами еби си майката тогава.
Felix:Ако можех да еба майка си щях повярвай ми!
Han:Чакам те курво!
*Разговора приключи*
Hj:Ако искаш да те закарам?
Felix:Не, недейте не си правете труда ще се управя.
Hj:Няма! Ще те закарам. Няма да ми пречиш, а това за майка ти няма да го коментирам.-Изчерви се Felix от срам.Те се качиха в колата.Felix гледаше през прозореца.
YOU ARE READING
𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒 ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]
Action𝔽𝕖𝕝𝕚𝕩 е момче което ще се влюби в един „Нещастник„ както той го нарича, но този „нещастник" ше се влюби ли в него или ще го използва само за „секс играчка"! Четете и ще разберете😚😁 Hj:Не е това което си мислиш Felix! Fx:Кое да е, а ти курво...