Part 19

148 5 4
                                    

Г.Т. на Н.У.Р.

Soobin и Yeonjun се прибраха с гръм и трясък, но ги чакаше бащата на Hyunjin.

(БЩH-Бащата на Hyunjin)

БЩН:Къде бяхте?

Sb:Еми аз отидат да се видя с приятели, а Yeonjun се оказа в същия бар!Както виждате е пиян.

Yj:Яз ня сем виян ве!-Боже! Умирам от смях.Другите двама почнаха да се смеят.

БЩН:Добре върви го карай в стаята му!-Soobin само кимна и се усмихна. Вкара го в стаята си и заключи вратата!Сложи го на леглото и легна до него, но Yeonjun се изправи  го погледна.След това Soobin се изправи в седнало положение и се гледаха! Soobin стана и седна фютьола близо до леглото!Yeonjun също стана и с леки крачки се приближи до Soobin и седна в скута му, като го гледаше право в очите!

Sb:Какво правиш?

Yj:Не може ли да седна?

Sb:Може ама защо върху мен?!?

Yj:И двамата го искаме!

Sb:Ти го искаш аз не!

Yj:Дали?-Yeonjun го целуна и започна да се търка в члена му.Това накара Soobin да изтене от удоволствие.

Sb:Не е правилно!-Казва го докато се целуват.

Yj:Защото си имаш приятелка?

Sb:Майната и! Просто ти направих такива неща и ти пак си съгласен да бъдеш мой!

Yj:На това се казва любов!-Усмихнаха се, а Yeonjun стана от Soobin и си легна. Soobin направи същото, згушиха се и заспах! ДА СЕГА РАЗБРАХ, ЧЕ YEONJUN СЕ Е ПРАВИЛ НА ПИЯН. Ама нищо!



Така да видим двете сестри!

Инджи:Рая!

Рая:Да?

Инджи:Спиш ли?

Рая:Не хъркам!-Засмяха се те двете.

Инджи:Ела при мен!

Рая:Защо?

Инджи:Искам да гушкам нещо!-Рая стана от леглото си и светна лампата.

Рая:Офффф не ми се спи!-Седна на леглото на Инджи.

Инджи:Какво ти се прави тогава?-Инджи се усмихна перверзно!

Рая:Ми не знам!Боже тое 2:28 часа.

Инджи:И на мен не ми се спи!Искаш ли да играем на предизвикателства с шише?!?

Рая:Добре!-Тогава някой почука на вратата, а Инджи отиде да отвори.

Fx:Момичета и вие ли не можете да заспите? Ние с Hyunjin дойдох ме да видим какво правите, защото от вън се вижда, че лампата ви е светната!

Инджи:Ще играем на предизвикателства искате ли да играете? -Те влязоха в стаята, но след няколко минути пак се позвъняване на вратата. Този път бяха Soobin и Yeonjun. Те влязоха и почнаха да играят на предизвикателства! Падна се Инджи да предизвика Yeonjun.

Инджи:Хммм искам да опипаш Soobin, но по знаеш кое!-Те се спогледаха.

Yj:Не може ли нещо друго?-Тъкмо Инджи да каже нещо, но Soobin дръпна ръката на Yeonjun и я сложи на члена си.Yeonjun се изчерви леко.Така сега се падна Felix да предизвика Рая!

Fx:А сега искам да направиш малко стриптиз на сестра си!-Рая погледна към Инджи, която се смееше.

Рая:Стига де тя ми е сестра!-В този момент се почука пак на вратата. Някой от тях отиде и отвори бяха Han, Minho, Changbin,Jimin, Jungkook,Kai, Ni-ki и Sunoo. Повечето бяха приятели на Hyunjin. И те се присъединиха.

Fx:Така Райче давай.

Рая:Стига де няма да правя стриптиз на сестра си.

Fx:Тогава направи стриптиз на Changbin!-Рая погледна мусколестото момче.

Инджи:Няма да стане! Няма да я оставя да прави стриптиз на човек който не познава.

Рая:Е кво искаш да направя на теб стриптиз ли?

Инджи:Да, няма да правиш на някой друг.

Han:Felix ти па си много тъп бе можеше да я накараш да я целуне, ама да прави стриптиз на сестра си!

Рая се изправи и се приближи до сестра си като почна данразкопчава копчетата на пижамата си.Вече не малките и гърди се показаха, но само Инджи ги виждаше.Рая седна в скута и като започна да се търка в нея. Другите гледаха с интерес.

Fx:Добре стига стига!-Рая се изправи и започна да закопчава пижамата си.След това играха и играха, но стана твърде късно и спряха. Другите си тръгнаха, а Инджи и Рая легнаха и се гушнах а, защото на Рая и беше студено...

______________________________________________________________________________________________

ПЪЛЕН ПРОВАЛ! 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ ᕦ😅ᕤ

(711 ДУМИ)

skz_lov3

LeeRyuna0_0

𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒  ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now