Part 22

139 5 9
                                    

Г.Т. на Felix

Стана месец от както не съм виждал Hyunjin! Странно ми е
, свикнах да се събуждам, да лягам с него!
______________________________________

Още 2 месеца без него!Имам затруднено дишане.Ходех на доктор и ми казаха, че не знаят какво ми има, но аз знам.Това се нарича „Любов"!!!Не можех да стоя още тук.Знам няма да забравя за него, но ще се опитам като замина в родното ми място „Австралия"!!! Станах мързеливо и се запътих към гардероба си.Почнах да сгъвам дрехите си в куфара! Погледнах в огледалото, но това не бях аз! Това беше предадения Felix. Влязох в банята без да се съблека пуснах душа и седнах на земята.Капките вода се стичаха по лицето и тялото ми, това ми харесваше!Обичах когато съм разстроен да правя така.Това не беше само радяла, това е смърт. Защо не мога да го забравя?Защо все ми е в главата?
Защо още помня аромата на парфюма му?Спят водата и излязох като се преоблякох.
Мама и сестрите ми си тръгнаха още преди 2 месеца, такаче пак съм сам с чичо.

Чичо:Миличък стига си плакал!-Видя
,вече червените ми очи.За тези 3 месеца плаках твърде много.

Г.Т. на Hyunjin

Какво да направя? Опитах да му обясня, но той не иска да чуе.За първи път реват за някой.За първи път се чувствах гузно от постъпката си! защо трябваше да се влюбя в него? Сега ме боли, много ме боли. Тези 3 месеца се чувствам все едно съм мъртъв.Не мога повече!Трябва да поговоря с него.Някой почука на врата. Казах само едно „Влез"!

Yj:Господин Hyunjin трябва да поговорим!

Hj:Говори ти с него мен не ме слуша!-Той ме погледна въпросително, но след секунди ме разбра.

Yj:Не дойдох за това, но добре.

Hj:За какво дойде?

Yj:Да ви питам, защо Felix скъса с вас!?

Hj:Защото Юна е бременна!

Yj:МОЛЯ????Нали всичко приключи?!

Hj:Да всичко приключи, но тя е забременяла когато сме били заедно.

Yj:Да не лъже???

Hj:Видях и корема!Бременна е.-Наведох главата си като почнаха да се стичат малки капки от очите ми.

Yj:От къде знаете, че не лъже?

Hj:Пипнат и корема стегнат е!Ако си е сложила от тези неща които уш показват, че си бременна. Не си е сложила!

𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒  ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now