Part 27

130 6 3
                                    

Г.Т. на Н.У.Р.

Рая се събуди към 4:38! Видя  Инджи която беше още пияна, но беше много сладка! Тя се усмихна като я видя, но Инджи се събуди!

Инджи:Защо ме гледаш така?

Рая:Защо дойде в стаята?

Инджи:Не задавай на въпроса с въпрос!

Рая:Първи ти ми кажи!

Инджи:Защото искам да те гушкам.-Инджи я стисна силно!

Рая:Ще ме убиеш бе ей!

Инджи:Важна си за мен няма спокойно!-Рая се изчерви!

Рая:И какво е важното е мен?

Инджи:Най-вече обичам дупето то!-Стисна дупето и!

Рая:Инджи стига!-Инджи сложи едната си ръка на гърдата и, и я стисна! Раева истена от удоволствие и прехапа долната си устна!

Рая:Инджи моля те недей!-Другото момиче спусна ръката си по корема. Ръката стигна късичките и гащички!

Рая:Инджи стига моля те!-Инджи вкара ръката си в гащите и, и започна да пипа клитора и! Рая започна да стене! Знаеше, че ако се опита да избяга нямаше да и се получи.

Рая:И-И-Инджи!-Инджи вече започна да движи ръката си по клитора и с всички сили, а Рая я чуха чак съседите!

Рая:По-бързо!-Едвам говореше от удоволствие, но Инджи направи това което искаше малката принцеса!

Рая:Щ-ще свърша!-Инджи се усмихна и още няколко движения и Рая свърши.Инджи искара ръката си и облиза пръстите си!Рая се изчерви от това което направи Инджи.

Инджи:Много бързо свърши принцесо!-Рая стана и погледна към късите си гащи и видя, че е доста мокра!Изчерви се доста.
Тя се запъти към банята но Инджи я спря.

Инджи:Нека да ти помогна да почистиш това!-Инджи се приближи, но Рая я блъсна и тя падна! Инджи се изправи ядосана и притисна Рая!

Инджи:Скъпа защо го направи?-Инджи тъкмо щеше да удари Рая, но се спря!Удари стената зад нея, а Рая затвори очи! Инджи я дръпна и я целуна!Така стояха вчера 10 мин!

______________________________________________________________________________________________

Мамка му Инджи наистина иска да опита от Рая 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

(503 ДУМИ)

Час:14:34

AniAleksandrova4

Jikook_and_hyunlix

LeEfElIx3344778

skz_lov3

LeeRyuna0_0 Принцесо наистина ли ще свършиш толкова бързо както в главата??? 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒  ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now