Part 21

138 6 3
                                    

Г.Т. на Felix

Мисля да изляза да се порасходя малко, но ме мързеше. Така ударих се и се изправих като облякох това:

 Така ударих се и се изправих като облякох това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Много обичам розово. Не знам що! Така излязох и първото нещо което направих е да отида до магазина да си взема сладко и Хел.

Излязох от магазина и какво да видя. Насълзиха ми се очите леко. Видях как Юна и Hyunjin си говорят. Но защо?Нали всичко приключи с нея? Нали мен заобича!МОЛЯ? Тая защо целува моето момче?
Отидох при тях и погледнах Hyunjin с вече плачештите си очи.

Hj:Не е това което си мислиш Felix.

Fx:Кое да е, а ти курво мръсна ще те убия!-Той тръгна към Юна, но Hyunjin го спря.

Fx:Значи още я обичаш?-Hyunjin погледна въпросително.

Hj:Само теб оби-прекъснах го.

Fx:Добре!-Тръгнах да тичам към къщата за да си събера багажа.

Събрах си багажа и тръгнах да излизам, но някой ме хвана за ръката.

Yj:Аз какво ще правя без теб бе бълха такава?-Yeonjun ме прегърна и се разплака.

Hj:Felix недей си тръгва!Обичам само теб. Само единствено теб.-Аз се измъкнах и се качих в таксито.

Прибрах се вкъщи където чичо ми ме гледаше.

Чичо:Какво е станало? Защо плачеш?Очите ти са се подули.

Нищо не казах, а се качих горе в стаята си като почнах да плача отново. Обичах го. Наистина го обичах, но той явно не ме обичаше. Легнах на леглото и почнах да плача още по-силно. Болеше ме. Много ме болеше. Та тя го целуна и той не се отдръпна. Как ще изтърпя това? Мамка му искам да умра.

Fx:ЗАЩО ВСЕ НА МЕН БЕ МАМКА МУУУУУ?-Някой почука на врата ми. Аз едвам станах и отидох да отворя.

Fx:МАМО?-Тя какво прави тук в Корея?

Мама:Дойдохме да те видим.Ти защо плачеш?

𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒  ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now