Part 20

154 5 2
                                    

Г.Т. на Н.У.Р.

Инджи се събуди и видя, че Рая беше се свила, защото и беше студено. Инджи стана и я зави с нейното удеало и излезе на терасата. Тя искара нещо като цигара и я запали, но в това време Рая замина при нея и взе тревата от нея!

Рая:Пак ли?

Инджи:Не ми се бъркай!-Инджи се опита да вземе тревата от ръката и на не успя! Тя се доближаване леко по леко до Рая, но накрая Рая стигна стената!

Инджи:Дай ми я или ще стане по-лошо!-Инджи вкара ръката си под тениската на Рая и започна да пипа талията и. Рая се изчерви, но не даде тревата на Инджи, но другото момиче си вкара ръката в панталона и. Започна да мачка дупето и докато Рая истена от удоволствие.

Рая:Добре добре ще ти я дам! -Инджи си изкара ръката от панталона и,и и се усмихна, но Рая изгаси тревата и я хвърли от балкона като падна в кошчето.

Инджи:Сега згреши!

Рая:Няма да ги пушиш тия боклуци!-Инджи я захапа за вратът леко, но Рая пак я заболя!

Рая:Добре това за какво беше?

Инджи:Не слушаш кака си!

Рая:Еми няма да я слушам!

Инджи:Така ли?

Рая:Да!-Инджи я вдигна като булка и я вкара в стаята! Сложи я на леглото, а Рая почна да гледа оплашено, защото знаеше какво предстои!

Инджи:Ще слушаш ли кака си?-Рая нищо не каза. Рая го искаше, но не можеше защото и е сестра. Да правиш секс с сестра си.

Рая:Какво правиш?

Инджи:Сякаш не го искаш!

Рая:Не него искам!-Инджи се усмихна и отново захапа вратът и!

Рая:Добре престани да ме Хапел по вратът! Не ми е хубаво!

Инджи:Снощи направи стриптиз нали!

Рая:Да що?

Инджи:Сега можеш ли?-Инджи се усмихна перверзно.

Рая:Няма да ти правя стриптиз!

Инджи:Ооо даааа! Иначе виждаш ли ги тея пръсти?-Рая погледна към дългите пръстите на Инджи, преглътна и се изправи! Почна да ракопчава пижамата си, докато Инджи сяда удобно на леглото.
Рая съблече горната част на пижамата и седна в Инджи.Започна да се търка в нея, а другото момиче я хвана за талията. Инджи я спря, защото видя колко червена е Рая.

𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒  ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now