Part 17

182 5 1
                                    

Г.Т.  на  Hyunjin

Днес се събудих доста рано, защото ще идват нови момичета в мафиата.Все пак аз я оправлявам така, че трябва.

Hj:Ангелчето ми! Ставай.

Fx:Искам да спя!

Hj:Ще има ме нови гости.-Фръкна веднага от леглото.

Fx:Кой ще идва?

Hj:Има ме нови служители. Така де аз имам, но скоро и ти вече ще бъдеш шеф на мафиата.-Усмихнах се и той също. Отидох ме в кухнята където Yeonjun и Soobin се гледаха злобно.Само Yeonjun го гледаше злобно де, Soobin го гледаше съвсем нормално.

Hj:Добро утро!

Yj:Господин Hyunjin кажете на господин Choi  да спре да ходи след мене!-Личеше си, че не възразяваше да ходи след него.

Hj:Ооо не знам оправете се!

Fx:Аз съм гладен! Искам да яяяяяяямммммм.

Sb:Направих закуска.

Hj:Да не си сложил отрова вътре?-За смях ме се всички.

Hj:Ама не не се ебавам.

Sb:Не съм бе глупак.-Той глупак ли ме нарече???? Ето се га ще видиш ти.Отидох и го ударих по вратът.

Sb:Въййййй шо ма удари?

Hj:Ще внимаваш какво говориш!

Fx:Искам да яяяяяяям.

Sb:Ето сега ще ви изкарам да ядете.-Той искара там някви палачинки аз не закусих отидох да се оправя. Защото след малко момичетата ще дойдат.

(SKIP TIME)

Дойдоха най-накрая.

Инджи:Здравей те!

Рая:Здрасти!

Инджи:Дръж се малко по-нормално. Та той ни е шеф.

Рая:Добре, ама внимавай какво ще правиш с мен тук.-Не знам какво имаше предвид Рая ама нищо.

Hj:Здравейте момичета.Значи сте доведени сестри от България сте. Инджи е Туркиня, а Рая е българка. Родите ли те на Рая са усиновили Инджи и се мразите! Инджи е на 20,а Рая на 18.

Рая:Тя ме измъчва.

Инджи:Напротив!Държа се с теб нормално.

Hj:Добре вия сте в стая 277!Ето ви ключа.-Усмихнах им се аз, а Felix и Yeonjun както така прочутия Soobin!

𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒  ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now