Г.Т. на Н.У.Р.
Felix се събуди от шум, който идваше от килера в стаята им!Погледна към другата част на леглото и видя, че Hyunjin спи.Изправи се той и отиде до килера! Отвори го, но никой нямаше.За един момент Felix замръзна на място, като видя хамстера, но Felix го помисли за плъх и започна да вика!
Hyunjin веднага се събуди, а Felix се скри зад него.Hj:Какво става слънце?-Felix посочи килера, а Hyunjin погледна към него.
Fx:Има плъх.-Hyunjin започна да се смее и отиде в килера!
Hj:Най-накрая го намерих!
Fx:За плъха ли говриш?
Hj:Това тук е хамстер глупача!-Hyunjin започна да се смее.
Fx:Не е смешно!-Felix го удари леко по рамото и той започна да се смее!
Hj:Беб?
Fx:Дам?
Hj:Искаш ли да се оженим?-Felix разшири очи.
Fx:Не е ли рано?-Hyunjin го вдига като булка и го сложи на леглото!
Fx:Няма да го правим толкова рано скъпи! -Hyunjin го целуна като задълбочи целувката.
30 мин по-късно!
Hj:Ти си само мой!-Hyunjin направи последния тласък и двамата свършиха едновременно!Легнаха на леглото изморени и надъхани!
Fx:Колко е часа?-Hyunjin погледна към часовника си!
Hj: 8:32!
Fx:Какво????Трябва да отида на училище!-Felix облече униформата си!И тръгнаха! В колата Hyunjin и Felix не спряха да се целуват! На шофьора му стана неудобно и се изчерви!
Hyunjin погледна към младото момче и се усмихна.Hj:Еххх Niki ти няма ли да си намериш гадже?-Niki се засмя.
Niki:Абе господине има едно момче и той е от това училище!
Hj:И ти си от това училище! Кой е искам да знам!
Niki:Казва се Sunoo.
Fx:Той е от моя клас!
Niki:То и аз съм от твоя клас!
Fx:Така ли?Аз не съм те забелязвал.
Niki:Ами ти по принцип никой не забелязваш освен господин Hyunjin!-Усмихна се.
Fx:Не е вярно!-Felix се изчерви леко.
Niki:Да да!-Почнаха да се смеят.Стигнаха училището и трите момчета слязоха!Hyunjin почна да целува Felix, но всички ги гледаха и за това Felix се дърпаше.
YOU ARE READING
𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒 ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]
Action𝔽𝕖𝕝𝕚𝕩 е момче което ще се влюби в един „Нещастник„ както той го нарича, но този „нещастник" ше се влюби ли в него или ще го използва само за „секс играчка"! Четете и ще разберете😚😁 Hj:Не е това което си мислиш Felix! Fx:Кое да е, а ти курво...