Г.Т. на Н.У.Р.
Sооbin вкара Yeonjun в стаята и заключи вратата.
Yj:Остави ме бе глупак!
Sb:Сега ще видиш!-Soobin не беше като Hyunjin.Той беше по-мил от него.Soobin целуна Yeonjun.Той не му отвръща.Soobin пак го целува и му пуска език.
Sb:Ако не ми отвърнеш ще те изнасиля!-Yeonjun го поглежда злобно, но никой не може да направи злобни поглед на Felix.
Soobin му пуска език, но този път Yeonjun прави същото.Те се целуват толкова жадно и възбуждащо.Някак си Yeonjun се отпуска.Те спират да се целуват и се споглеждат.Sb:Хареса ли ти?-Soobin отиде до един шкаф и искара някаква каишка.Сложи я на Yeonjun и пак го сложи в скута си.
Sb:Направи малко стриптиз.-Yeonjun веднага го послуша, защото знаеше, че Soobin не обича да повтаря.
Той се изправи и си махна суйчера след суйчера си махна и дънките.Yeonjun почна да се търка в члена на Soobin.Това накара Soobin да изтене леко.Sb:Спри, че ще свърша!-Yeonjun стана и го погледна.Soobin стана и го целуна, а другия му отвърна!
Soobin го дръпна и му захапа меката част на ухото. Това накара Yeonjun да изтене и това го накара да се възбуди повече.Sb:Легни на леглото!-Заповяда му той, а другия веднага легна.Soobin се качи върху него буквално седна на члена му. Наведе се и целуна Yeonjun. Почна да целува вратът му и да прави тъмно лилави смучки.Yeonjun беше само по боксерки, но и те си заминаха при суйчера и дънките.Сега той беше чисто гол, за първи път.Soobin се заигра с зърната на Yeonjun, и след минути започна да ги смуче. Това накара Yeonjun толкова много да се възбуди, че да не може да здържа стоновете си.След това Soobin изправи Yeonjun и го накара да седне на коленете си!Soobin хвърли панталоните си и боксерки те, и седна на леглото.
Sb:Мисля, че за първи път ще правиш свирки!Нали?!?-Yeonjun го погледна след като погледна и дължината му.
Yj:Да!-Изчерви се той и каза лекичко. Soobin се усмихна и му направи знак да лапне члена му.
Yeonjun леко по леко се приближаваше до члена на Soobin и най-накрая го стигна. Той не знаеше как се правят свирки, за това погледна Soobin.Sb:Ти верно ли не знаеш как се правят свирки?-Yeonjun кимна, а Soobin се удари по главата.
Sb:Сега ще се научиш като гледаш мен!-Yeonjun се учуди, защото не знаеше какво ще направи Soobin.Той го вдигна и го сложи на леглото застана пред члена му и му се усмихна поглеждайки Yeonjun. Yeonjun преглътна и затвори очи.Soobin на влажни леко пръстите си и започна да движе ръката си. Това правеше голямо удоволствие на Yeonjun. След това Soobin лапна члена на Yeonjun и започна да прави движения докато Yeonjun не свърши в устата на Soobin, а от негова страна той преглътна всичко и го целуна, за да упита от себе си.
Sb:Сега е твой ред!-Стана и седна, а Yeonjun без да чака покана лапна члена му и започна да движи главата си адски бързо.5 минути по-късно Soobin свърши в устата на Yeonjun.
Sb:Преглътни всичко!- Той веднага го послуша и преглътна семето.
Sb:Мисля си да те изчукам ли или ти стига толкова?-Той си помисли след това взе телефона си и осъзна, че е 3 часа сутринта.
Sb:Облечи се!-Yeonjun се усмихна и се облече.Soobin също се облече.
Sb:Сега ще отидем на едно място без да викаш ясно!-Yeonjun кимна и почна да върви след него. Отидоха до луксозната кола и се качиха.Yeonjun гледаше през прозореца тъмните улици в които име само лампи без жива душа. Пристигнаха в една къща не много голяма, но и не много малка.
Yj:Защо ме докара тук?-Soobin се усмихна и сложи белезници на Yeonjun. Влязоха в къщата и го вкара в една стая с много неща които се използват за секс или за удоволствие например;опашка, изкуствен член, вибратор и др. Имеше и белезници каишки за вратът, китки даже и за глезените.
Sb:Вече тук ще живееш!-Yeonjun се опита да се измъкне, но не му се получе!...
__________________________________________________________________________________________
(ЕМИ НЕ Е ЗНАЕ КАКВО, НО ПО-ХУБАВИ СМУТОВЕ НЕ МОГА ДА ПРАВЯ)
(789 ДУМИ)
YOU ARE READING
𝕋𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕤𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕗𝕚𝕒 ^ℍ𝕪𝕦𝕟𝕝𝕚𝕩^ [ЗАВЪРШЕНА]
Action𝔽𝕖𝕝𝕚𝕩 е момче което ще се влюби в един „Нещастник„ както той го нарича, но този „нещастник" ше се влюби ли в него или ще го използва само за „секс играчка"! Четете и ще разберете😚😁 Hj:Не е това което си мислиш Felix! Fx:Кое да е, а ти курво...