Crrrr. Zvuk budíku mě vždycky zabíjí. Vstala jsem a šla do koupelny, dala si rychlou sprchu, trochu uvedla do pořádku i svůj obličej a dlouhé vlnité hnědé vlasy si učesala a přehodila kolem tváří. Poté jsem se nasnídala a vyrazila do práce. Pracovala jsem v kavárně "Latté Coffee" kousek za centrem města.

"Dobrý den", pozdravila jsem když jsem vedla dovnitř.

"Dobré ráno Elis", pozdravil mě Joseph, je to můj kolega, moc milý člověk.

"Tak šup šup Elis, honem převlíkat", řekl starší muž s šedými vlasy, měl okolo 60 let, to je můj šéf, dost přísný šéf mimochodem kdyby vás to zajímalo.

Odešla jsem do šatny kde jsem se převlékla a začala s roznášením většinou kávy a občas nějakého zákusku.

Právě jsem donesla paní Espresso a borůvkový zákusek.

"Prosím".

"Děkuji.

Čas mi hlásil konec pracovní směny, jupí, konečně domů. Sakra, Elis jsi jak malé dítě které čeká na svůj bonbóbnek.

Došla jsem domů a lehla si k televizi. Když jsem studovala a byla na intru, nebydlela jsem tu ale byt jsem si nechala, teď se hodí. A nyní jsem se vrátila abych zde žila když teď už pracuju. Kdysi se mi v tomhle bytě stávaly zvláštní věci, ale to už je dávno. A určitě to byl jen výplod mojí fantazie...

Když jsem v noci usínala, zaslechla jsem zvláštní zvuky. Co to je ? Otevřela jsem oči ale zvuky ustaly, jako kdyby naschvál přestaly zrovna ve chvíli kdy jsem otevřela oči. Nechala jsem to ale být a znovu poklidně usnula.

Ráno jsem dost spěchala do práce, zaspala jsem a nezvonil mi budík, popadla jsem kabelku, klíče od bytu a zamkla. Měla jsem to jen o dvě ulice dál, běžela jsem po chodníku a na poslední chvíli přeběhla po přechodu dokud svítila zelená. Vrazila jsem do dveří kavárny až se na mě všichni zákazníci podívali. Věnovala jsem jim omluvný pohled a šla dozadu se převléct do pracovního oblečení. Stihla jsem to tak tak.

Když jsem byla převlečená, šla jsem k prvním novým zákazníkům a napsala si jejich objednávku. Čokoládové Latte, jedno Capucino, jedna horká čokoláda s maršmelouny a jeden sendvič se salátem, okurkou a tuňákem.

V kuchyni jsem nasypala pytlík na horkou čokoládu do hrníčku, nalila do něj vodu a mezitím co se čokoláda rozpouštěla jsem udělala ten sendvič a dala postavit na kávu. Jakmile byly i kávy udělané, otevřela jsem pytlík s maršmelouny a pár jich vhodila do horké čokolády.

Následně jsem to všechno odnesla hostům a podala jim to na stůl se slovy dobrou chuť a odešla. Udělala jsem ještě nějaké papíry co se týče záznamu objednávek a co je potřeba objednat a jaké máme zásoby. Pak jsem opět roznášela většinou kávu a občas nějaký ten toust nebo dezert. Ráno je tu toho víc na práci, lidé k nám chodí na snídaně. Na míchaná vajíčka, na omelety, sendviče, máme tu toho více.

Po 6 hodinách jsem mohla odejít domů a tak jsem šla, po cestě domů jsem se stavila ještě ve svém oblíbeném parku. Domů jsem přišla okolo 3 hodiny odpolední. Svalila jsem se na gauč s myšlenkou odpočinku.

V mém bytě straší Kde žijí příběhy. Začni objevovat