38.

477 30 1
                                    


Belkide pişman olacaktım yaptığım şeyden dolayı ama her ne olursa olsun onun benim yanımda olması her şeye bedeldi.

"Sen, sevdiğin insanlara zarar görmesini ister miydin?"

"İstemediğim için zaten sonuna kadar savaşırdım"

"Ya hiç bir şekilde gücün olmasaydı"

"Ha zengin ha fakir insanın kendine her şekilde değeri olmalı"

Kısık sesimle onun duymayacağını düşünerek konuştum.

"Söylemesi kolay"

Telefonumdan yine bildirim geldiğinde boğazımı temizleyip gelen mesaja baktım.

Do-hyun: çabuk in aşağı

Do-hyun: beni deli etme Lalisa

Okuduğum mesajla titreyen ellerimi ceketimin ceplerine sokup alt dudağımı ısırarak dolu gözlerimle ona baktım.

Çok korkuyordum, ne yapacağımı bilmiyordum.

"Ne yazdığına bakabilir miyim?"

Elini bana doğru uzattığında cebimdeki telefonu açıp ona yavaşça vermiştim.

Mesajları okuduğunda kaşları çatılmıştı ve çenesi gerilmişti.

Derin bir nefes alıp bana yaklaştı ve iki kolumu nazikçe tutarak gözlerimin içine baktı.

"Onunla sadece konuşup geleceğim, kapıyı arkamdan kilitle tamam mı?"

Ellerini kollarımdan çekip kapıyı açacağı sırada endişeyle kolunu tutup önüne geçtim.

"Gitme"

"Hiç kimsenin sana böyle emretmesine izin veremezsin, kimse sana böyle emredemez"

Gözlerimi ondan çekip başımı eğdim ve kolunu yavaşça bıraktım, haklıydı ne diyebilirdim ki?
O her zaman haklıydı, o kadar olgun biriydi ki bazen şaşırıyordum, yaşına göre baya olgundu.

Bir süre sonra kapıyı açıp gitmişti, bende dediğini yaparak peşinden kapıyı kilitlemiştim.

————————

Jungkook'dan

"Senin derdin ne?"

"O kızı istiyorum"

"İstediğini alamayacaksın, git şimdi buradan"

Dişlerimi sıkarak ona söyleyeceklerimi dedikten sonra arkama döndüm ve giriş kapıya doğru gideceğim sırada konuşmasıyla durdum.

"O kızda gözün mü var?"

Kaşlarımı çatıp karşıma baktım öylece.

"Ha? Söylesene"

Hızla başımı çevirip yeniden onun yanına gittim.

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"Diyorum ki sende benden farklı değilsin belkide kıza melek gibi gözüküp yatağına ataca-"

Gözlerimi sinirden genişleterek yüzüne yumruk atacakken kendime hakim olarak havada kalan elimi yumruk şeklinde yapıp sıkıca sıktım.

"Senin gibi şerefsiz miyim lan ben?"

Dudağını yalayıp pislik bir şekilde sırıtıp yere tükürmüştü.

"O kızın peşini bırakacaksın, onu rahatsız etmeyeceksin"

Deyip hızla yanından ayrıldım.

—————————

Lalisa'dan

EuphoriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin