Rozdział 12

509 35 8
                                    

Młody mężczyzna nadal był zmieszany rozmową z Frankowskim. Wiedział, że pozostawienie swoich uczuć będzie najlepszą opcją jednak było coś co podpowiadało mu aby przeprowadził szczerą rozmowę z młodszym. Najgorszy był fakt stracenia przyjaciela , zdawał sobie sprawę, że w obu przypadkach mogłoby się to wydarzyć. Nie wiedział co ma zrobić, szczera opinia Przemka wcale mu nie pomagała. Miał jeszcze większe wyrzuty sumienia. Jego postępowanie raniło nie tylko jego ale również jedną z najważniejszych i najbliższych mu osób. Dopiero gdy sobie to uświadomił, zrozumiał jak jego ruchy były krzywdzące, musiał to naprawić.

Tłumione uczucie wygrało, posłuchał się serca.

Zalewski wpatrywał się w jeden punkt. Był zraniony, skrzywdzony Matthew zabawił się jego uczuciami po czym się wycofał. Mimo to młodszy nie miał mu tego za złe. Miłość jest ślepa, z pewnością gdyby drugi ukradł albo zabił młodszy również nie miałby mu tego za złe. Był zaślepiony uczuciami, w końcu była to jego pierwsza szczera miłość. Po jego policzkach zaczęły spływać łzy, nerwowo bawił się ściągaczem rękawa swojej bluzy. Nie umiał funkcjonować w ten sposób musiał się odizolować, ale pierwsze chciał porozmawiać i wyjaśnić sobie wszystko z Cash'em. Podświadomie liczył na nagłą zmianę zdania drugiego. Jednak było to przecież niemożliwe, nieprawdaż?

Rozsądek z nim przegrał, wygrało uczucie.

Frymuśne uczucie  | Nicola Zalewski x Matty CashOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz