Acı verici!
Ne kadar acı verici!
Başım çok ağrıyor!
Mırıldanmalarla dolu şatafatlı ve göz kamaştırıcı bir rüya dünyası anında paramparça oldu. Derin uykuda Zhou Mingrui, sanki birisi ona tekrar tekrar bir sırıkla acımasızca saldırmış gibi, kafasında anormal bir zonklama ağrısı hissetti. Hayır, daha çok keskin bir nesnenin şakaklarını delip geçmesi ve ardından bir bükülme gibiydi!
Ah... Zhou Mingrui sersemlemiş halde arkasını dönmeye, yukarıya bakmaya ve doğrulmaya çalıştı; ancak, sanki vücudu üzerindeki kontrolünü kaybetmiş gibi uzuvlarını tamamen hareket ettiremedi.
Görünüşe göre hala uyanmamışım. Hâlâ rüyadayım... Kim bilir belki bir sonraki sahnede uyandığımı zanneden ben olurum ama aslında hâlâ uyuyorumdur...
Benzer karşılaşmalara yabancı olmayan Zhou Mingrui, karanlığın ve kafa karışıklığının ona dayattığı prangalardan kurtulmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı.
Bununla birlikte, hala hayalindeyken, çağırabildiği her irade, uçup giden bir sis gibi ruhaniydi. Düşüncelerini kontrol etmeyi ve iç gözlem yapmayı zor buluyordu. Ne kadar denerse denesin, zihninde rastgele düşünceler su yüzüne çıkarken hala odağını kaybediyordu.
Neden gecenin bir yarısı birdenbire böyle dayanılmaz bir baş ağrım olsun ki?
Ve gerçekten acı verici!
Beyin kanaması gibi bir şey olabilir mi?
Siktir, bana genç öleceğimi söyleme?
Uyanmam gerek! Şimdi!
ha? Neden eskisi kadar acımıyor gibi görünüyor? Ama neden hala kör bir bıçak beynimi kesiyormuş gibi geliyor...
Görünüşünden, uyumak imkansız. Yarın işe nasıl geleceğim?
Neden hala iş hakkında düşünüyorum? Bu gerçek bir baş ağrısı. Tabii ki izin almam gerekiyor! Yöneticimin homurdanmaları hakkında endişelenmeme gerek yok!
Hey, bu şekilde ifade edersek, o kadar da kötü görünmüyor. Hehe, sonunda kendime biraz boş zaman ayırabilirim!
Zonklayan ağrı Zhou Mingrui'yi sardi ve sonunda sırtını hareket ettirip gözlerini açabilene kadar yavaş yavaş maddi olmayan gücünü toplamasına izin verdi. Sonunda hayallerinden kurtuldu.
Görüşü, soluk kızıl bir kırmızıyla perdelenmeden önce önce bulanıklaştı. Tek görebildiği, önünde iri yarı ahşaptan yapılmış bir çalışma masasıydı. Tam ortasında, kaba, sarı sayfaları olan açık bir defter vardı. Başlık, garip, koyu siyah harflerle göz alıcı bir şekilde yazılmıştı.
Defterin solunda, sayıları yaklaşık sekiz olan, düzgünce düzenlenmiş bir yığın kitap vardı. Sağlarındaki duvarda, duvar lambalarının bağlı olduğu grimsi beyaz borular vardı.
Lambanın klasik bir Batı tarzı vardı. Bir yetişkinin kafasının yaklaşık yarısı büyüklüğündeydi, iç tabakası şeffaf camdı ve dışı siyah metal ızgaralıydı.
Lambanın altında çapraz olarak soluk kırmızı bir parıltıyla örtülü siyah bir mürekkep şişesi vardı. Kabartmalı yüzeyi bulanık bir melek deseni oluşturuyordu.
Mürekkep şişesinin önünde ve defterin sağında tamamen yuvarlak gövdeli koyu renkli bir kalem duruyordu. Başlığı pirinç bir tabancanın hemen yanında dururken ucu hafif bir parıltıyla parıldadı.
Bir silah? Tabanca mı? Zhou Mingrui tamamen şaşırmıştı. Önüne serilen şeyler ona yabancıydı. Odasına hiç benzemiyordu!
Şok ve kafası karışmış hissederken, masanın, defterin, mürekkep şişesinin ve tabancanın, pencereden gelen ışığın bir sonucu olarak kıpkırmızı bir 'peçe' tabakasıyla kaplı olduğunu keşfetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord of the Mysteries
FantasyBuhar ve makine dalgalarında kim olağanüstü şeyler başarabilir? Tarihin ve karanlığın sisinde kim fısıldıyordu? Sırlar aleminden uyandım ve gözlerimi dünyaya açtım. Ateşli silahlar, toplar, savaş gemileri, hava gemileri ve fark makineleri. İksirler...