Ücretsiz mi? Ücretsiz şeyler daha pahalıya mal olur!
Zhou Mingrui sessizce mırıldandı ve ne olursa olsun herhangi bir ek hizmet satın almayacağına karar verdi. Hepsini katı bir şekilde reddedecekti.
Eğer gerçekten o kadar yetenekliysen, buraya ruh göçü yaptığımı söyle!
Zhou Mingrui yüzü sarı kırmızı boyalı kadını takip etti ve kısa çadırın girişinde durdu.
Çadırın içi son derece karanlıktı, yalnızca içeri sızmayı başaran birkaç ışık demeti tarafından aydınlatılıyordu. Kartlarla dolu bir masa, loş ışıkta hafifçe seçilebiliyordu.
Keskin ve sivri şapkalı kadın bunlardan hiç etkilenmiyordu. Kendisi masaya doğru ilerlerken uzun ve siyah elbisesi suyun üzerinde hareket ediyormuş gibi süzüldü. Karşı tarafa oturup bir mum yaktı.
Loş sarı ışık titreyerek çadırın içinin aynı anda parlak ve karanlık görünmesine neden oldu. Bu, atmosferi hemen daha gizemli bir hale getirmişti.
Zhou Mingrui sessizce oturdu, bakışlarını tarot kartları üzerinde gezdirdi ve 'Büyücü', 'İmparator', 'Cellat' ve 'Ilımlılık'a benzer kartlar olduğunu gördü.
Roselle bir 'kıdemli' olabilir mi... Acaba o da benim hemşerim miydi... Zhou Mingrui kendi kendine mırıldanıyordu.
O, masadaki açık kartlara bakmayı bitiremeden, doğru kehanetlerde bulunduğunu iddia eden kadın çoktan elini uzatıp tüm kartları toplamıştı. Kadın bunları desteledi ve onun önüne doğru itti.
Sirk falcısı sessiz bir şekilde ''Önce kartları karıştır ve sonra desteyi ikiye böl,'' dedi.
''Ben mi? Karıştırayım?'' Diye sordu Zhou Mingrui.
Falcı gülümserken, yüzündeki sarı-kırmızı boya kıvrıldı, ''Elbete, kişilerin kaderi ancak kendileri tarafından ortaya çıkartılabilir. Ben yalnızca okuyucu olarak görev yapıyorum.''
Zhou Mingrui hemen ihtiyatla onu sorguladı, ''Bu seans herhangi bir ek ücret gerektirmiyor, değil mi?''
Bir klavye folkloristi olarak bu hileleri çok gördüm!
Falcı bariz bir şekilde afallamıştı, ''Ücretsiz.''
Rahatlamış olan Zhou Mingrui, tabancayı cebine yeniden ittirdi. Sonrasında sakince iki elini de uzatıp kartları karıştırdı ve desteyi becerikli bir şekilde kesti.
''Bitti.'' Karıştırdığı tarot kartlarını masanın ortasına koydu.
Falcı kartları iki eliyle sıktı ve bir süre bunlara dikkatle baktı. Sonra aniden ağzını açtı, ''Üzgünüm, sormayı unuttum, ne sormak istersiniz?''
Geçmişte, ilk aşık olduğunda Zhou Mingrui de tarot kartlarını araştırmıştı. Tereddüt etmeden yanıtladı, ''Geçmiş, günümüz ve gelecek.''
Bu, tarot kartı yorumunun bir parçası olan bir tür kehanetti. Sırasıyla açılan üç kart, kişinin geçmişini, şimdiki zamanını ve geleceğini sembolize ederdi.
Falcı önce başını salladı ve sonra gülümsedi, ''O zaman lütfen desteyi karıştırın. Ancak ne sormak istediğinizi bildiğinizde gerçekten istediğiniz kartları seçebilirsiniz.''
Az önce beni mi kandırıyordun? Bu kadar acınası olmak zorunda mısın? Birkaç kez bunun ücretsiz bir hizmet olup olmadığını sormadım mı? Zhou Mingrui'nin yanakları seğirdi. Derin bir nefes alıp tarot kartlarını karıştırdı ve böldü.
''Bu sefer sorun yoktur herhalde, değil mi?'' Kestiği desteyi masanın ortasına koydu.
''Sorun yok.'' Falcı parmaklarını uzatıp destenin üzerinden bir kart aldı. Sonra bunu Zhou Mingrui'nin soluna koydu. Konuşurken sesi gittikçe kısılıyordu, ''Bu kart geçmişinizi sembolize ediyor.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord of the Mysteries
FantasyBuhar ve makine dalgalarında kim olağanüstü şeyler başarabilir? Tarihin ve karanlığın sisinde kim fısıldıyordu? Sırlar aleminden uyandım ve gözlerimi dünyaya açtım. Ateşli silahlar, toplar, savaş gemileri, hava gemileri ve fark makineleri. İksirler...