Bölüm 3: Melissa

51 6 0
                                    

Zhou Mingrui, planını onayladıktan sonra hemen bir rahatlama hissetti. Korkuları ve huzursuzluğu tamamen zihninin bir köşesine itilmişti.

Ancak o zaman, Klein'in hafıza kırıntılarını dikkatle inceleyecek moda girebilmişti.

Zhou Mingrui alışkanlıkla borunun vanasını kapattıktan sonra ayağa kalktı. Geri oturmadan önce duvar lambasının sönene kadar yavaş yavaş solmasını izledi. Bilinçsizce tabancanın pirinç silindiri ile oyalanırken, başının kenarına bastırdı. Bir sinema salonundaki en dikkatli izleyici gibi, kızıla boyalı karanlıktaki anıları yavaşça anımsadı.

Belki de başını bir mermi deldiğinden, Klein'in anıları cam gibi parçalanmıştı. Anıların yakın olmaması bir kenara, açıkça eksik olan pek çok nokta da vardı. Örneğin, tabancanın onun eline nasıl geçtiğine dair anılar, intihar mı cinayet mi olduğu, defterdeki 'herkes ölecek, ben dahil' yazısının anlamı ya da olaydan iki gün önce tuhaf olan herhangi bir şeye katılıp katılmadığı...

Yalnızca bu anılar parçalanmamıştı, eksik parçalar da vardı. Bilmesi gereken bilgi için bile durum aynıydı. Zhou Mingrui, mevcut durumun ışığında Klein'in üniversiteye dönerse muhtemelen mezun olamayacağına inanıyordu. Hem de yalnızca iki gün önce biraz bile dinlenmeden kampüsü terk etmesine rağmen.

İki gün sonra Tingen Üniversitesi'nin Tarih bölümü röportajına katılması gerekiyor...

Loen Krallığı'nın üniversite mezunlarının, mezun oldukları üniversitede kalma gelenekleri yok... Hocası ona Tingen Üniversitesi ve Backlund Üniversitesi için bir tavsiye mektubu vermişti...

...

Zhou Mingrui pencereden sessizce batıdaki kızıl ayı inceliyordu. Doğudan soluk ışık parlayıp ufku altın renge boyayana kadar, ay yavaş yavaş batmaya devam etti.

Şu anda, apartmanda bir kargaşa vardı. Kısa süre sonra ayak sesleri kapısına yaklaştı.

''Melissa uyandı... Gerçekten de her zamanki gibi dakik.'' Zhou Mingrui gülümsedi. Klein'in anıları nedeniyle, Melissa'yı görünce sanki gerçekten kendi kız kardeşiymiş gibi hissetmişti.

Ancak hemen... Benim bir kız kardeşim yok diye kendisine karşı çıktı.

Melissa, Benson ve Klein'den farklıydı. Onun temel eğitimi, Evernight Tanrıçası Kilisesi tarafından sunulan pazar okulu sınıflarında tamamlanmamıştı. Okul çağı geldiğinde Loen Krallığı, 'Temel Eğitim Yasası'nı çıkarmıştı. Bir ilk ve orta öğretim komitesi kurulmuş ve özel olarak finanse edilmişti, krallığın eğitime olan yatırımı artmıştı.

Üç yıldan kısa süre içinde pek çok kilise okulunun birleştirilmesi temeli altında, dini tarafsızlık ilkesini korumak için birçok devlet ilköğretim okulu kurulmuştu. Bu, eğitimin kendisini, Fırtınalar Efendisi, Evernight Tanrıçası ve Enerji ve Makine Tanrısı arasındaki çatışmalara dahil etmesini engellemek içindi.

Haftada yalnızca bir kuruşa mal olan pazar okuluna kıyasla, bir devlet ilkokulunun haftada üç peni olan maliyeti oldukça pahalı görünüyordu. Ancak birincisi yalnızca Pazar günleri eğitim verirken diğeri haftada altı gün ders veriyordu. Sonuç olarak fiyat neredeyse bedava denecek kadar düşüktü.

Melissa çoğu kızdan farklıydı. Gençliğinden beri dişliler, yaylılar ve yön tayini gibi şeylerden zevk alıyordu. Bir enerji mekanikçisi olmak istiyordu.

Kültür eksikliğinden muzdarip olan ve eğitimin önemini bilen Benson, tıpkı Klein'in üniversite eğitimini desteklediği gibi kız kardeşinin hayallerini de desteklemişti. Sonuçta, Tingen Teknik Okulu yalnızca orta öğretim olarak kabul ediliyordu. Kız kardeşinin, daha fazla bilgi için bir dil okuluna ya da devlet okuluna devam etmesine gerek yoktu.

Lord of the MysteriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin