Voooş!
Uluyan rüzgara sağanak eşlik ediyordu. Üç direkli yelkenli, sanki bir dev tarafından oynanıyormuşçasına dalgaların tepelerine ve oyuklarına savruluyordu.
Alger Wilson'un gözlerindeki kızıl parıltı soldu. Kendisini güvertede buldu, hiçbir şey değişmemiş gibiydi.
Neredeyse anında, avucundaki ilginç şekilli cam şişe parçalandı ve içindeki don, yağmurda eridi. Saniyeler içinde harika antikanın varlığının kanıtı olabilecek tüm izler silinmişti.
Alger'in avucunda, altıgen, kristal benzeri bir kar tanesi ortaya çıktı. Sonra, et tarafından emilmiş gibi görünerek süreçte tamamen yok olana kadar hızlı bir şekilde soldu. Alger bir şey düşünüyormuşçasına belli belirsiz başını salladı. Beş dakika boyunca kıpırtısızca, hiçbir ses çıkarmadan durdu.
Sonra dönüp kulübeye yöneldi. O içeri girmek üzereyken, içeriden aynı yıldırım desenli kıyafeti giymiş olan bir adam çıktı.
Sarı saçları olan bu adam durup Alger'e baktı. Sağ yumruğunu göğsüne dayadı, ''Fırtına sizinle olsun.''
Alger de aynı şekilde karşılık verdi. Belirgin hatlı, kaba yüzünde hiçbir duygu belirtisi yoktu.
Alger adamı selamladıktan sonra kulübeye girdi ve koridorun sonundaki kaptan kabinine ilerledi.
Şaşırtıcı bir şekilde, yolda başka bir denizciyle karşılaşmamıştı. Tüm alan bir mezarlık kadar sessizdi.
Kaptan kabininin kapısının arkasında, zeminde yumuşak ve kahverengi bir halı vardı. Odanın yan duvarlarının karşısında bir kitaplık ve bir şarap rafı vardı. Sarımsı kapakları olan kitaplar ve koyu kırmızı renkli şarap şişeleri, titreyen mum ışığının altında tuhaf görünüyordu.
Mumun bulunduğu masanın üzerinde bir mürekkep şişesi, bir tüy, bir çift metalik teleskop ve pirinçten yapılma bir sekstant (denizcilikte açısal mesafeyi ölçen aygıt) vardı.
Masanın arkasında, kaptanın üzerinde bir kurukafa olan şapkasını giyen solgun, orta yaşlı bir adam vardı. Alger ona yaklaşırken adam tehditkar bir şekilde konuşmaya başladı, ''Vazgeçmeyeceğim!''
Alger sakin bir şekilde ''Bunu yapabileceğine inanıyorum,'' dedi. O kadar sakindi ki hava durumu ile ilgili yorum yapıyor gibiydi.
''Sen...'' Adam beklenmedik cevap karşısında şaşırmış gibiydi.
Alger hafifçe öne eğildi ve aniden, aralarında yalnızca masa kalana kadar odanın öbür ucuna koştu.
Pa!
Alger omuzlarını sıktı ve sağ elini uzatıp adamı boğmaya başladı.
Adamın karşılık vermesine fırsat tanımadan, onu boğmak için çılgınca gücünü toplarken elinin arkasında hayali balık pulları belirdi.
Çat!
Çatırtı sesinin ortasında, bedeni havaya kaldırılan adamın gözleri kocaman açıldı.
Bacakları çılgınca seğirdikten kısa süre sonra hareketsiz kaldı. Boş boş bakan gözbebekleri büyümeye başladı. Pantolonu yavaş yavaş nemlenirken bacaklarının arasından bir koku yükseldi.
Alger, Adamı kaldırırken sırtını eğdi ve duvara doğru yürüdü.
Bang! Adamı bir kalkan gibi kullanarak duvara çarptı. Son derece kaslı olan kolları canavarımsıydı.
Ahşap duvarda bir delik açıldı ve okyanus kokusuyla yağmur içeri doldu.
Alger adamı kulübeden dışarı, dağları andıran dev dalgalara doğru fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord of the Mysteries
FantasyBuhar ve makine dalgalarında kim olağanüstü şeyler başarabilir? Tarihin ve karanlığın sisinde kim fısıldıyordu? Sırlar aleminden uyandım ve gözlerimi dünyaya açtım. Ateşli silahlar, toplar, savaş gemileri, hava gemileri ve fark makineleri. İksirler...