günler günleri kovalarken yine cumartesi olmuştu yine bir poker gecesi gelmişti. bu arada ben çarşamba günü bir işim çıktığı için adrese gidememiştim. zaten iş yoğunluğundan ve kafamdaki düşüncelerden fırsat bulamıyordum. bir cumartesiyi daha burjuvaların paralarını sömürerek geçirdik tabi biz. yine paraları cebe cukkaladık bende payımı aldım.
iş bittikten sonra nurhan abiden arabanın anahtarlarını istedim. artık şu adrese gitmenin vakti gelmişti. yolda giderken kafamda bi sürü şey kurmama rağmen hiç kurmadığım bir şey çıktı karşıma. bu ev çok tanıdık bir evdi. necip'in evi...
neler oluyordu amk ? nasıl bir komplonun içindeydim amk. her şey içinden çıkılmaz bir hal alıyordu. sinirden elim ayağım titremeye başladı bi sigara yaktım. sigaramı bitirdiğimde biraz daha rahatlamıştım. ne bok yiyeceğimi bilemiyordum. necip piçi ne alakaydı ? acaba işten tartışarak ayrıldığı için beden intikam mı alacaktı ne yapacaktı ? anlamış değildim.
çiçeği aramaya karar verdim.
-alo çiçek ne yapıyorsun
- iyi hayatım arkadaşıma gittim bu gece sen gelmeyeceksin diye. bitti mi işin ?
-bitti bitti. eve gelicem ben. neredesin sen ben gelip alayım seni madem ?
- yok canım gelme boşuna ben taksiye atlar gelirim.
-tamam madem ben 1 saate kalmaz geçerim eve.
iyice içimde kurtlar sikişmeye başladı. kafamda da kuruyorum lan şimdi çiçek bu apartmandan çıkmasın mı falan diye. yok amk diyorum çıkmaz sikicem fantezini filmler de olur o anca.
yarrak filmlerde olur çıktı beyler çıktı. çiçek orospusu o apartmandan çıktı. elim ayağım kas katı kesildi amk. içim kan ağlıyor amk. ben senin o götünü o pislikten rahat edesin diye kurtarmamış mıydım amına koduğumun kızı , başkasına domalmak zorunda mıydın ?
haklıydı en başından haklıydı selma abla. orospuya güven olmazdı. çalıştırdım arabayı bastım gittim eve amk. açtım chivası mı da, selma ablanın resmini koydum karşıma kendi kendime içiyorum. orospu çiçeği bekliyorum bir yanda.
-ah selma abla ah kim dağlayacak şimdi kanayan yaramı ? kim göz yaşlarımla doldurduğu küvetin tıpasını çekip boşaltacak içimi ?
ben böyle fotoğrafla dertleşirken orospu çiçek nihayet geldi eve.
-aşkım geleceğini haber vermemiştin
-geç otur karşıma
-aşkım noldu ?
-neredeydin çiçek ?
-cansulardaydım aşkım bir şey mi oldu ?
-ulan bari yalan söyleme lan. ulan ben artık kime güveneyim lan kime amk. kalk siktir git burdan
-halidaki ne diyorsun sen ya ?
-seni neciplerden çıkarken gördüm.
-halidaki dur açıklayabilirim.
-çiçek KALK SiKTiR GiT.
bu hiçbir şey demeden kalkıp siktirip gitti evden. anahtarlarıda sehpaya bıraktı. artık tamamen yalnızdım. 70lik chivası içerken uyuyakalmışım. sabah kalktığımda küllük falan devrilmiş ortalık sigara külü, kalbimde bastırılmış derin bir acı. düşünmeye başladım yine tavana bakarak. yapmam gereken belliydi, deymeyecek bir orospunun özgürlük parasını 3-4 haftaya bitirirdim. sonrada işi bırakıp siktir olup biriktirdiğim parayla buradan giderdim. hatta selma ablanında evini satıp izmir defterini kapatırdım...
1 ay boyunca acımı içimde yaşayarak çalışıp didinip nurhan abiden bütün senetleri aldım. epeyce para biriktirmiştim. son senedi aldıktan sonra nurhan abiyle karşılıklı barın önünde oturduk.
-ee halidaki bundan sonraki yaşantında ne yapacaksın ?
-bilmiyorum abi. sanırım bir süre da eski görevime geri dönüp müdür olarak yanında çalışcam sanırım. kendimi toplamam lazım. burası bana acılarda yaşatsa alıştım ve iyi geliyor. çiçekle olanları da biliyorsun.
-sahi çiçek nerede ?
-bilmiyorum abi, ne çiçek orospusunu aradım sordum ne necip piçine açıp tek kelime söyledim. akılsız başımın cezasını çekiyorum kendi düşen ağlamaz.
-haklısın halidaki. yinede olgun davranmışsın. ben olsam çeker vururdum.
-orospu için hapislere girmeye değmez abi.
-haklısın, haklısın halidaki.
-abi iznin olursa 3-4 gün selma ablanın evini satma işleriyle uğraşma istiyorum. hemde kafamı dinlerim.
-keyfine bak halidaki.
-eyvallah abi.
nurhan abiden izni aldıktan sonra bir kaç müşteriyle evle ilgili görüştüm. emlakçı ilgileniyordu ama anahtarları vermemiştim. evde kalıyorum sonuçta amk. bir kaç müşteriye evi gezdirdikten sonra yorulmuş şekilde koltukta sızmışım. uyandığımda telefonumda 2 cevapsız çağrı 1 de msj vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pezevenklik Anılarımı Anlatıyorum
Non-Fictionhttp://www.incisozluk.com.tr/w/pezevenklik-an%C4%B1lar%C4%B1m%C4%B1-anlat%C4%B1yorum/ Halıdakisperm adlı kardeşimden alıntıdır ve tüm hakları ondadır ;)