Çaresiz kafa başka yerde çalışmaya devam ettim. kanımdaki alkolde etkisini göstermeye başlamıştı. elimde tepsiyle körüklü otobüsler vardır, bilen piçler bilir. hah işte körüklü otobüsün ortasında gibiydim. otobüs sağa sola döndükçe sende ortada ve ayaktaysan yer ayaklarının altından döner. o şekilde kafam gitmiş dönüyorum amk.
böyle bi süre kafa iyi çalıştıktan sonra selma abla çıktı odadan. adamın yüzü gülüyor. adam kartını selma ablaya uzatıyor iki parmağının arasında. selma abla da kartı alıp müşteriden bi makas alıyor. çiçek başka bir müşterinin kucağında yiyişiyor, müşteriyle rakı falan içiyor. iyice curcunaya dönmüş ortalık. necip bana bağırıyor "halidakisperm müşterilerle ilgilen diye" , kafa desen her saniye daha da taşşak oluyor.
bir an elimdeki tepsiyi bırakıp tuvalete koştum bende. elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmem lazımdı. musluğu sonuna kadar açıp, elime olabildiğince fazla su doldurup, tokat atar gibi suyu yüzüme vuruyordum. kafamı falan yıkadım. az çok kendime gelmiştim nihayet. tekrar aynada bir kendime bakıp işimin başına döndüm. döndüğümde selma abla çiçekle sohbet ediyordu. buruk bir üzünçle istemsiz gülüvermişim. artık gece çiçeği sikerim diye mi gülüyorum yoksa çiçekten hoşlanıyor muyum bende bilmiyorum o an için.
gece yavaş yavaş bitmeye başlıyordu. hareketli müzikler yerini biraz daha sakin şarkılara bırakıyordu her zaman ki gibi. yiyişmeye devam eden orospular hızını kesmiyordu. kolunda işten mandalladığı orospularla çıkan zengin kesim gecelik parayı çoktan ödemiş keyfini sürmeye gidiyordu. cebi mangır dolu insanlar arkasına bakmadan eğleniyorlardı bizim yaptığımız kölelikle. sistem bir kere daha eline almıştı bizleri. çiçek ve selma ablada bana doğru geliyorlardı. iyice yaklaşmışlardı ki adımları daha bitmeden selma abladan beklenen soru geldi :
-noldu halidakisperm kaptın mı bahşişleri ?
-yok selma abla normale göre düşük bugün.
-nasıl düşük amk on numara zengin kesim vardı.
-abla bugün kafamı veremdim.
-kafanı sikeyim senin. bu arada çiçekte bugün bizle geliyor haberin olsun.
-gelsin ,hoşgelsin tabi *
klubten dışarı çıkarken çiçek benim koluma girdi, iyice bana sokuldu. kafası omzumla temas eder halde dışarı çıktık iki sevgili gibi. ulan dedim kendi kendime şu selma abla ne iyi kadın amk. iki konuşma yaptı kız koluma girdi. ama kalp atışlarımı düşünemezsiniz beyler. sanki kalbimin içinde halay ekibi davuluyla ritim tutuyor. bende heyecandan terleyedurayım selma ablanın arabasına vardık. ben tam öne oturuyordum ki selma abla arkaya geç lan dedi. çiçek ve ben birbirimize bakıp gülmeye başladık. gülmeyin lan deyip sigarasını yakıp geçti arabasına.
arabada giderken selma abla sağolsun iyiden iyiye verdi ayarı. çiçek iyice mayışmış şekilde kolumdan kavramış omzumda yatıyor. benim kafam çiçek'in kafasında. bi yandan da düşünüyorum "ulan amk kız biraz önce çatır çutur milletin altındaydı,sen şimdi gelmiş sen kıza sevgi seli yaşatıyorsun." hay amk dedim. aklımdaki kötü düşüncelerle kafamı biraz geriye yasladım. bu noluyoruz amk der gibi kafasını kaldırdı yukarı. ferre filmlerinde kız sakso çekerken erkeği tahrik etmek için kafasını yukarı kaldırır ya aynı o şekilde. bende pek oralı olmadım tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pezevenklik Anılarımı Anlatıyorum
Não Ficçãohttp://www.incisozluk.com.tr/w/pezevenklik-an%C4%B1lar%C4%B1m%C4%B1-anlat%C4%B1yorum/ Halıdakisperm adlı kardeşimden alıntıdır ve tüm hakları ondadır ;)