Olamaz ...!!!

277 0 0
                                    

çektiğim acı ve ızdırapla o geceyide bitirip sızan bir kaç kişiyle birlikte içerdeki kanepede sızmışım. gelen misafirlerin büyük çoğunluğu gitmişti zaten. o gece çiçek'i başka hiç görmemiştim. belkide can götürüp sikmeye devam etmiş olabilirdi. sabah uyanıp evime gittim. artık bir kaç günlük tatili hak ediyordum. iyi para kırmıştık o gece.


-günlerden salı-


salı günü işe giderdim genelde. daha öncede söylemiştim. o gün sabah 11-12 civarı bir telefonla uyandım. arayan nurhan abiydi.


-efendim nurhan abi ?


-halidaki günaydın.


-günaydın abi.


-sana bir kaç kötü haberim var halidaki.


hayda zaten hiç iyi haber almazdım ki amk. geldim geleli bir kaç tane iyi haber aldım onlarda kötünün iyisi.


-buyur abi dinliyorum seni.


-halidaki çiçek bileklerini kesip intihar etmiş. dün gece evinde ölü bulunmuş. ve birde not yazıyormuş üzerinde. "hayatımda bir tek seni sevdim ben halidaki. ve halada seni seviyorum. hoşçakal... " diğer bir kötü haberse polise ifade vermen lazım senin ismin geçtiği için.


telefon elimden düşer...


telefon elimden düşmüştü. gözümde bir karartı hissettim. kulaklarımda çınlama tarzında bir tını vardı. sanki hayattan bağlarımı bende kopartıyordum. arkamdaki kanepeye yığılmışım o halde. nurhan abi telefonda hala bir şeyler söylüyor, ben karşımda duran, mutfakla oturma odasını ayıran bar şeklinde dizayn edilmiş bölmeye bakıyorum. öylece bakakaldım. belki 10 dk belki 15 dk.


ne tek damla yaş düştü gözümden ne bi sigara yaktım. sadece kas katı karşıma bakıyordum. telefonumun çaldığını duydum bir kaç kere. bırakın açmayı parmağımı bile hareket ettirmiyordum. bir süre sonra kendime geldim. ayağa kalkıp evin içinde bağırıp çağırdım. duvara dekor olarak asılmış yan yana ,büyükten küçüğe dizilmiş porselen tabakları elimle duvarı süpürerek yere devirdim. arkamda duran 70-80 cm boyutlarındaki vazoyu alıp sehpanın üzerine fırlattım. sonra arkamdaki duvara verdim sırtımı. duvardan yavaş yavaş kayarak kırık camların üzerine oturdum. kafamı iki avucumun arasına alarak ağlamaya başladım.


belli bir süre ağladıktan sonra elimi kafamdan çekip yerden destek alarak kalktım. yerden kalkarken porselen kırıkları elimi de kesmişti. saç baş dağılmış, gözler yaşlı şekilde ellerimi yıkamaya gittim. ellerimi ve yüzümü yıkayıp biraz daha toparlandım. bi sigara yakmanın vakti gelmişti. gidip bi sigara yakıp sigaramı içmeye başladım. selma abla öldüğünde de çok üzülmüştüm fakat bunda vicdan azabı vardı. ruhum yarısı kesilmiş solucan gibi acı çekerek toprağın üzerinde bi oraya bi oraya dönüp duruyordu.


sonra aklıma polisle olan münasebetim geldi. tekrar nurhan abiyi arayıp durumu iyice öğrendim. ifademi vermek için karakola gittim. bana bir kaç soru sorduktan sonra beni gönderdiler. atlayıp nurhan abinin yanına gittim. biraz nurhan abiyle konuştum. bir şeyler içtik karşılıklı.


-nurhan abi buradan gideceğim artık. bu yük artık omuzlarıma fazla geliyor.


-sen bilirsin aslanım. izmir kadar rahat bir şehir bulamazsın.


-abi ankaraya ailemin yanına döneceğim ( bu arada ailemin nerede olduğunu da ifşa ettim piçler * )


-ben senin yerinde olsam ankaraya dönmezdim. deniz kenarı iyidir halidakisperm.


-nereyi önerirsin abi, gideyim buralardan.


-bodruma git, mersine git, antalyaya git. ankarada ne yapcan. kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsun artık.


-haklısın abi. önümüzdeki cumartesi son bir parti yapıp işi bırakıyorum. aramızdaki hesabı kapatalım abi.


-merak etme aslanım. hadi sen bugün git. yarın cenazeye gelecek misin ?


-hayır abi, bunu kaldıramam.


-tamam halidaki görüşürüz.


cumartesi günü gelmişti ve o cumartesiyide farklı bir partiyle bitirmiştik. artık benim için veda vakti gelmişti bu karanlık yaşama. nurhan abiden o günkü paramı alıp vedalaştık.


-bir şeye ihtiyacın olursa beni nasıl bulacağını biliyorsun halidaki. arada bir gel parti düzenle git *


-artık bu işlere bulaşmak istemiyorum nurhan abi antalyaya gidiyorum yarın 12de otobüsüm var.


-sevindim senin adına halidaki.gel senle son kez karşılıklı bir şeyler yuvarlayalım.


-olur abi.


sabah 8e kadar nurhan abiyle içki içip dertleştik sohbet ettik. nurhan abiyi 2 kelimeyle anlat deseler çift karakterli derim. garip bir adam. beklemediğim şeylere sevinen, beklemediğim şeylere üzülen bi tip. gerçi hangi insan normal ki amk.

Pezevenklik Anılarımı AnlatıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin