AİLE PART 2

180 14 2
                                    

"Further apart, the closer that we are.
Ne kadar  uzaktaysak o kadar yakınız.
I'll keep you far away from me like a star.
Seni bir yıldız gibi benden uzak tutacağım.
Hard not to fall for you, I gave you all my heart.
Senin için düşmemek zor, sana tüm kalbimi verdim."

•••

"LA nasıldı?"
"Her zamanki gibi."

Regulus ile tanıştıktan ve son konuşmalarıdan sonra Remus, ilk iş olarak LA gitmiş, yüksek lisans işini okulla konuşmuş, eşyalarını aldığı gibi de geri dönmüştü.

Herhangi bir şeye bakmak için durmadı veya veda edecek herhangi biri olmadığından geri dönüşü oldukça hızlı olmuştu açıkçası.

"Sıkıcı yani?"
"Sensiz her şey öyle."

Remus pazartesi sabahı döndüğünde ilk işi kendini yorgunlukla yatağa atmak olduğundan şu an, yani pazartesi akşamı kendisini oldukça dinç hissediyordu.

Bu yüzden işten gelmiş koltukta onunla pinekleyen eşine coşkuyla sevgi göstermeyi bırakmadı.

"Bugün romantiğiz ha?"
"Hm hm."

Remus ağzını açıp Sirius'un adem elmasını oldukça iştahlı bir şekilde emerken Sirius kıkırdayarak kafasını koltukta geri atarak Remus'a öpülecek daha fazla yer açtı.

"Bakıyorum da sadece romantik değil, aynı zamanda hareketliyiz de."
"Sabah geldiğimde dinlenmek için oldukça fazla vaktim oldu."
"Kıskandım. Ben tüm gün müşterilerle doluydum. Sigara molası vermekte bile zorlan-ah!"

Remus, Sirus'un tişörtünün altında gönderdiği elleriyle vücudunu okşarken yavaşça aşağıdan yukarı doğru çıktı ve o ilk görüşte büyülendiği mini tepeciğe geldiğinde piercingi çekiştirmekten sakınmadı.

"Senin için yoğun bir gün olmuş olmalı. Bırak seninle ilgileneyim..."

Remus sözlerini kanıtlamak istercesine küçük öpücük ve ısırıklar eşliğinde Sirius'un göbeğinden aşağıya doğru inerken saçında hissettiği ellerle sırıtışını saklamadı.

"Neden olmasın."

•••

"İşte şimdi insanların neden evlendiğini anlıyorum. Bu çok büyüleyiciydi."
"Yoğun bir günün sonunda seni destekleyen birinin olması?"

Remus yerde yanında çıplak yatan eşine içinde büyüyen huzur ve aşkla baktı, Sirius ise Remus'un bu yanıtına kıkırdadı ve vücudunu Remus'a doğru yan çevirerek alnına öpücük kondurdu.

"O da var tabii. Ama yoğun iş çıkışı eve geldiğinde senin yıldızları görmeni sağlayacak kadar yetenekli bir ağız mı? Sikerler. İşte bu cennet."

Remus gözlerini devirerek kafasını Sirius'un göğüsüne yasladığında kafasındaki saçını okşar gibi değil de masaj yapar gibi olan parmaklara minnetle eğildi.

"Kes şunu. Romantikliğin gözlerimi yaşatıyor Romeo."
"Sadece senin için benim güzeller güzeli Juliet'im."

Sirius, Remus'un ona baktığından emin olduğunda göz kırptı ki bu da Remus'dan bir başka göz devirme almasına sebep oldu.

"Nereye?!"

Sirius hala yerde yatarken ayağa kalkmış Remus'un eline mızmız bir şekilde tutundu.

"Yatağımıza. Hadi."

Remus ayağa kalkması için Sirius'un onu tutan elini çekiştirirken Sirius ise ağlamaklı bir sesle mızmızlanarak ayağa kalkmaya çalıştı.

"Her şeyi yapacağını söyledin, beni yatağa taşıyamaz mısın?"
"Sana gerçekten Romeo ve Juliet'i izlemek yasaklanmalı. Bir dizi çekiminde değiliz Sirius. Seni kaldırmam imkansız."

Fallen Star. wolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin