FİNAL

179 16 4
                                    

"Further apart, the closer, the closer, the closer that we are.
Ne kadar uzaksak, yakın, yakın, o kadar yakınız."

•••

"Bu gloss nereye kayboldu ya?"
"En başından yanına almadın ki. Ben aldım, hep unuttuğun için."

Remus, yüzünde tatlı olduğunu umduğu küçük bir gülümseme ile Sirius'a gloss verirken aslında sabrının sınırlarındaydı.

"Sen en iyisisin."

Görünüşe göre bunu fark etmeyen Sirius yanağına tatlı bir öpücük kondurup Marlene'in yanına giderken Remus yüzündeki gülümsemeyi anında düşürüp sıkıntı ile ofladı.

Tüm gün Sirius'un partiye hazırlanırken ki sızlanmaları ve gerginliğini ondan çıkarma kısmını geçmişti çünkü bir kez Sirius Black ile olunca anlıyorsunuz ki ne zaman bir bir partiye, kutlamaya, özel güne hazırlansa tüm gün gergin gergin etrafta dolaşıyor ve sonunda o yere geç kalarak gittiklerinde sanki hiçbir şey yaşanmamış, tüm o gerginlikler olmamış gibi hayatına devam ediyordu.

"Yoğun gün?"
"Sirius tüm gün parti hakkında ağzıma sıçtı."

Regulus, Remus'a da bir bardak uzatırken yüzünü ekşitti.

"Onunla yaşamayı özlemediğim sebeplerden biri."
"Hayır bir de şu an nasıl güzel ve mutlu gözüktüğüne bak, evden çıkarken kapı eşiğinde parfümünü bulamadığı için gelmeyeceğini söylemişti."

İkisi de Sirius'un söylediği bir şeye kahkahalarla gülen Marlene ile kelimenin tam anlamıyla Remus için tapınılası güzelliğiyle gülen Sirius'a baktı.

Regulus iç çekti.

"Cidden gitmemişliği var."
"Ben de partiye hevesli değildim. Tamam o zaman gitmeyelim dediğindeki yüz ifadesini görmen lazımdı."

Remus, Sirius'un ona yalvaran köpek yavrusu gözlerle baktığı zamanı hatırlayınca güldü.

"Neye güldüğünü bilmek istiyor muyum emin değilim."
"Ah lütfen, benim ne kadar masum bir çocuk olduğumu bilmiyor musun Regulus?"

Remus'un flörtüz şaka girişimine hafif gülümseyerek göz devirdi.

"Lütfen abim bakmıyorken benimle flörtleşme."

Remus sanki şok olmuş gibi elini kalbine atıp kırgın bir ses çıkardı.

"Beni sırf abini sinirlendirmek için kullanıyor musun Regulus? Her şey bir yalan mıydı? Tüm yaşadıklarımız? Dün gece?"

Bu sefer Regulus'dan kısık bir gülme alırken Remus da sırıttı. Remus parti insanı değildi ama Regulus'un da parti insani olmadığını biliyordu.

Bu konuda yalnız olmadığını bilmek hatta beraber mutsuz olabileceği birinin olması Remus'u rahatlattı.

"Reggie! Eller kocamdan uzakta!"
"Siktir git Sirius!"

İkisi de birbirine uzaktan çemkirirken Remus bu kavganın içerisine girmek istemediğinde sigara içmek için balkona kaçtı.

Şanslıydı ki parti Marlene ve Dorcas'ın yani bildiği birinin evinde oluyordu, bu sayede balkonu bulmakta hiç zorluk çekmedi.

"Bana da bir tane verebilir misin yakışıklı?"
"Imm-Tabii?"

Remus hiç tanımadığı-ki partideki kimseyi tanımadığını düşünürsek bu oldukça normaldi- oldukça vücuda yapışan, kısa bir kırmızı elbise giyen kadına kendi sigarasını verip kendisine yeni bir tane yakarken kadının bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu.

Fallen Star. wolfstarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin