Те, що я згубив, те, що ти знайшов

93 12 0
                                    

Діставшись до величезного маєтку своєї сім'ї, Техьон вийшов з машини і якось байдуже глянув на ворота. Після цього він протягнув своєму водієві його сьогоднішню зарплатню та відправив його відпочивати.

За допомогою спеціальної карти-ключа хлопець відкрив ворота та увійшов на велику територію з власним садом, кількома доріжками викладеними з плитки та маленьким басейном осторонь.

Всупереч бажанню, як завжди, вирушити в свою домашню бібліотеку, Техьон підійшов до своєї білої Bugatti, що стояла посеред двору, і сів у неї. Згадуючи свою розмову з психотерапевтом, Кан відкрив бардачок, щоб взяти звідти свій гаманець, і раптом завмер.

Там було порожньо... Нічого з того, що зазвичай лежало в його бардачку, не було всередині. Зникли його улюблені диски з музикою, гаманець, сонцезахисні окуляри, карта пам'яті до відеореєстратора, невеликий ліхтарик. Бардачок був абсолютно порожнім, як при покупці машини.

Але, що найважливіше… Техьон не бачив те мамине намисто з дитинства, яке він згадував сьогодні на сеансі. Він завжди зберігав їх тут. А тепер... Їх не було... Наче вони самі почули пораду лікаря і зникли з його життя.

Усередині все похололо… Єдина річ пов'язана з його матір'ю зникла. Очі зазвичай спокійного юнака в паніці забігали, а ліва рука міцно стиснула кермо. За деякими слідами в машині хлопець здогадався — хтось проник на його територію і його обікрали.

Він був засмучений, злий і розгублений одночасно. Техьон вискочив з машини і зупинив свого водія, який ще не встиг далеко піти, бо грався з доберманом його сімейства.

— Щось сталося, пане Кан? — спитав він, помітивши нахмуреного хлопця, що йшов до нього, а пес у цей час радісно підбіг до господаря.

— Добре, що ти ще не пішов. — сказав Те, машинально погладивши собаку. — Залишся тут. Я поїду на твоїй машині, а ти дочекайся копів. Мене, здається, обікрали.

Отримавши ключі від машини, Техьон зателефонував до поліції та пояснивши ситуацію, поїхав до батька. Він знав, що запізнюватися на зустріч із ним не можна, але злодія теж треба було спіймати. Те намисто справді було важливим для нього. Це була єдина річ, що нагадувала йому про матір. Поки він їхав, думки його гарячково крутилися в голові.

Створювалося таке враження, ніби хтось дійсно підслуховував їх з психотерапевтом розмову і вирішив позбавити його від того, що мучило його. Але Кан ще не був готовий до цього.

Сьогодні ти - мій червоний сигналWhere stories live. Discover now