Борг

67 10 0
                                    

Бомгю всіляко намагався викинути ту саму сцену з голови, але марно. У нього ніби заїло плівку і він, заплющуючи очі, щоразу бачив ті самі великі очі і, ніби по-справжньому, відчував міцну руку на своїй талії. А по тілу йшли мурашки... Ледь чутно вилаявшись, хлопець залишив за стійкою свою колегу і взяв стос різних оголошень про їхню бібліотеку, щоб розвісити на найближчій вулиці.

Оскільки бібліотека нова, треба було поширити про неї інформацію в маси. Знайшовши потрібне місце для великого плаката, Бомгю почав розміщувати його на стіні. Незважаючи на те, що руки були зайняті справою, мозок думав далеко не про плакат «Заходьте почитати». Про Кан Техьона. І якого біса цей придурок оселився в його голові. Бомгю навіть замислився. А якщо справді це було його намисто?

Усередині засів черв'ячок сумніву. Під час їхньої першої невдалої зустрічі Техьон сказав: «Цю прикрасу зробила моя мати. Така прикраса є тільки одна і вона лежала в бардачку моєї машини. Тоді яким чином воно виявилося в тебе, якщо ти не крав його?" Але ж Гю справді не крав нічого. І навряд чи Кан збрехав би йому, щоб отримати це злощасне намисто. Це дешева біжутерія, а Техьон, судячи з його одягу та машини, доволі багатий.

Бомгю раптом згадав як дивно поводився той хлопець, у якого він купував намисто. Обличчя приховано за кепкою, хлопець метушливий, озирався постійно. І тут Гю склав два плюс два. А якщо хтось дійсно обікрав Техьона і вирішив продати вкрадене, а Те раптово побачив свою річ у Бомгю і розлютився. Його теж можна зрозуміти, але він навіть не спробував розібратися.

З такими думками Чхве швидко закінчив зі своїми рекламними плакатами і нарешті подався назад до бібліотеки. Раптом хлопець почув тихе нявкання недалеко від входу. Хлопець озирнувся на всі боки і нарешті побачив миле чорно-біле кошеня, яке виглядало через декоративні кущі. Бомгю не зміг стримати посмішки і присів, обережно простягнувши руку до тварини.

Котик спочатку лякливо принюхувався до його руки, а потім дозволив погладити себе і торкнутися м'якої шерсті. Гю з усмішкою почухав пухнастика за вушком, від чого той блаженно прикрив очі і видав тихе мурчання.

«Мило...» - раптом подумав Техьон, який секунду тому вийшов з машини і прямував до бібліотеки. Він збирався повернути книгу, яку прочитав за три дні, та, можливо, взяти щось нове. Але побачивши таку чарівну картину, зупинився неподалік і став спостерігати.

Сьогодні ти - мій червоний сигналWhere stories live. Discover now