Sabah uyandığımda başım çatlıyordu. Yavaşça yataktan doğrularak yerde yatan Atakan'ı görünce gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Yerde uyuyakalmış olmalıydı. Elimi komidinin üzerindeki saate attım ve saat hızla yere düştü.
Atakan birden uyanınca "Şey ben yanlışıkla düşürdüm. " dedim. Uykulu gözlerle bana baktı. Sonra etrafa göz gezdirip tekrar benimkilerle buluşturdu. Ellerini saçlarından geçirip ayağa kalktı.
Bana dönüp "Saat kaç? " deyince yataktan aşağı sarkıp saati aldım.
Bu hareketim Atakan'ı güldürünce bende gözlerimi devirdim. Saate baktığımda saat gece 03:27'ydi. Atakan'ın gözünün önünde saati sallayınca saati eline alıp kendi baktı bir ten teması olunca huylanmıştım.
Saati geri komidine koydu. Bende kafamı yastığa koyup yorganı üzerime çektim. Atakan beni dürtünce kafamı kaldırıp ona döndüm.
Bana bakıp sırıtıyordu "Ne var Atakan? "
"Biz şimdi sevgili miyiz? "
"Gerçek sevgili değiliz. "
"Hadi ya. " deyip kahkaha attı.
"Saçma saçma şeyler düşünme! "
"Tamam güzelim, hadi yana kay beraber uyuyalım. "
"Sen kimsin ben senle uyuyacağım. Git yat yerinde. "
"Biz sevgiliyiz güzellik. "
"Defol git Atakan. " deyip yattım. Yan gözle Atakan'a baktığımda hala ayaktaydı.
Ona dönüp büyük uzun pencerenin önündeki koltuğu gösterdim "Git koltukta uyu. "
"Ama orası rahat değil. "
"Evine git o zaman eminim yatağın çok rahattır. "
"Tamam ya. " yerden benim yedek yastığımı ve battaniyemi alıp koltuğa geçti.
Bacakları uzun olduğu için cenin pozisyonunu almış bana yavru kedi gibi bakıyordu.
Küçük bir kahkaha atıp " İyi geceler Atakan. " dedim.
Gözlerimi kapatmış uykuya tam dalacakken sesiyle tekrar uykum dağıldı.
"Burası hiç rahat değil. " diye mızmızlanıyordu.
"Öf tamam ama başını ayak uçlarıma koyacaksın. Bana da dönmeyeceksin. " diye bıkkınlıkla konuştuğum an koltuktan fırlayıp yatağa geldi.
Yüzü hala bana dönük olduğunu görünce "Ya arkanı dönsene. " diye cırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatlar İçinde
Teen FictionBir kişinin sizi sevmesi güzel fakat o kişi bir psikopatsa işiniz zorlaşır. "İyi geceler prenses." dedi normalde cevap vermezdim ama bende kısık sesle o an aklımdan geçenleri söyledim "İyi geceler prensim..."