Sabah o lanet alarmın sesiyle uyandım. Bugün okulun ikinci günüydü. Yataktan kalkıp lavaboya geçitim rutin işlerimi hallettim. Ardından dolabımdan formamı çıkartıp giydim. Çantamı alıp merdivenlerden aşşağı indim. Kahvaltıyı ayak üstü yaparken telefonumdan mesaj sesi ile kahvaltı yapmayı bıraktım ve mesaja baktım.
Gönderen: Ego Yığını
"Kapıdayım, hadi gel! "
mesaja cevap verme gereği duymadan dışarı çıktım. Egemen arabaya yaslanmış sigara içiyordu. Kafasını kaldırdığında sinirle kaşlarını çattı. Sigarasını yere atıp ayağıyla ezdi, karşısına geçtiğimde;
"Ne oldu Egemen? "
"O etek boyu ne lan! "
"Of Egemen. " deyip göz devirdim ve arabaya bindim. Hemen Egemen'de arabaya bindi. Ardından arabayı sürüp söylenmeye başladı;
"Hayır yani anlamıyorum. Uzun eteğin yok mu? Sonra Egemen niye sinirlendi! " Egemen sölenirken okula gelmiştik. Ben arabadan inince Egemen sinirle baktı ve yanıma geldi.
"Geç lan yanıma! " deyince yanına doğru geçtim. Hızlıca elimi tutup okulun içine girdik. Biz el ele yürürken Selin sinirle bakmaya başladı. Egemen Selin'in karşısına geçip konuşmaya başladı "Bir sorun mu var Selin?" deyince Selin afalladı.
Şirin sandığı ama tarantulaya benzediği bir gülümseme takındı yüzüne ve konuştu "Hayır, Egemen'cim bir sorun yok. " dediğinde. Egemen bu hareketine göz devirdi ve beni okulun içine doğru sürükledi.
Sıraya oturup hocanın gelmesini beklerken Egemen konuştu;
"Mira?" deyince ona döndüm.
"Ne oldu Egemen? "
"O eteği indir, konsantrasyonumu bozuyor. " deyince kızardığımı hissettim ve sınıftan hızla çıktım. Hayır yani bu kadar açık sözlü olmak zorunda mıydı? Utançtan arka bahçeye geçtim, çantamı aldığıma dua ederek banka oturup kitap okumaya başladım.
Bu arada eteğime gerçekten dikkat etmeye çalışıyordum. Bir süre sonra arkadan sesler gelmeye başlayınca arkamı döndüm. Arkamda Mert'le göz göze geldim. Kenara oturmuş sigara içiyordu. Beni görünce muzhipçe gülümsedi ve yanıma geldi.
Yanıma oturmasına birşey dememiştim ama hala sigarasını bitirmediğinden "Şey, benim yanımda sigara içmesen? " dedim. Bu söylediğime anlamsızca baktıktan sonra "Tamam yenge senin dediğin olsun. " deyip sigarayı yere attı ve gözlerime bakarak ezdi. Bende gülümseyip "Teşekkür ederim. " dedim.
Sonra bir dediklerini düşündüm YENGE ha! "Bir dakika nereden yengen oluyorum ben senin? " diye sinirlendiğimde küçük bir kahkaha atıp "Egemen'in sevgilisi olunca kimse sana bakmaz."
"Ne sevgilisi be! " diye çıkışınca güldü, tenefüs zili çalınca "Görüşürüz Mert." dedim ve sınıfa çıktım.
Sınıfta Egemen olmayınca rahatça sıraya oturdum. Ardından sınıfa Selin geldi. Bana baktı ve yanıma doğru ilerlemeye başlayınca yüzüne tip tip baktım.
Önümde ki sıranın üstüne oturup bacak bacak üstüne attı. Salak, orasını burasını açınca kendini iyi birşey yapıyor sanıyor herhalde. Selin'in o cırtlak sesini duyunca yüzümü buruşturdum.
"Bak Mira..." deyip yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve devam etti "Egemen'den uzak dur seni küçük sıçan!" deyip tokat attı. Bu hareketine sinrilendim ve ayağa kalktım. Selin'i saçından tuttuğum gibi yere düşürüp yerde sürükledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatlar İçinde
Fiksi RemajaBir kişinin sizi sevmesi güzel fakat o kişi bir psikopatsa işiniz zorlaşır. "İyi geceler prenses." dedi normalde cevap vermezdim ama bende kısık sesle o an aklımdan geçenleri söyledim "İyi geceler prensim..."