Ahogy telnek a másodpercek, az asztal folyamatos kopogtatása csak még frusztráltabbá tette Felixet. Az állkapcsa összeszorult, a homlokát még jobban ráncolta. Ezek csak azt jelzik, hogy a férfi valószínűleg kezdi elveszíteni.De hogy is ne tenné?
Az értékes jobb keze, úgy fájt mint a pokol; a kéz, amire szüksége lenne a munkához, most teljesen cserbenhagyja és minden amit csinálni tud, az az hogy csak egyre frusztráltabb lesz tőle. Miért? Mert csak nem tudja azt csinálni, amit az orvos mond. Pihenés? Most viccelsz?!
Egy művészeti bemutató közeledik!
Felix nem pihenhet.
"Kibaszott pokol-" csattant fel, a bosszantó fájdalom a kezéből a csuklójába vándorolt.
Megfogta a csuklóját, folytatva az átkozódást, miközben egy barna szempár aggódva meredt rá. Szombat volt, és mint minden szombat délután ott ült a szokásos művész, a szokásos helyen és az elhaladó embereket rajzolta.
De ez most más.
Frusztrált.
Jisung látta, ahogy a frusztráltság szinte kijön belőle, miközben valószínűleg nem tudott fájdalom nélkül rajzolni. Vette egy mély levegő majd folytatta a takarítást. Az első találkozásuk óta a kék hajú tudta, hogy Felix milyen válogatós is tud lenni...mégis azon találta magát, hogy megkedvelte az érezelemmentes művészt.
De álltalában nem tudja megközelíteni.
Vagyis azután nem, miután Felix közölte vele, hogy maradjon távol, mert valami mást szolgált fel neki, mint a szokásos rendelése. Ugyanaz a jeges fahéjas latte, mandulás croissanttal. És később egy szelet epres sütemény, elvitelre. Ez sosem változik.
De Jisung meg akarta változtatni.
Rávenni, hogy megtörje a rutinját. Rávenni, hogy kipróbáljon más dolgokat és talán...talán segíteni neki, hogy ne legyen ennyire frusztrált, ideges és hogy ne fájjon neki folyton. Szüksége van arra, hogy máshogy lássa a világot.
"Csak talán" motyogta a levegőbe Jisung, miközben Felix bosszúsan csukta be a vázlatfüzetét.
♡
Üdvözöllek az "art of love"ban♡
A történetet csak fordítom, az eredeti író thenoctem
/original writer: thenoctem/
YOU ARE READING
The Art Of Love | 𝕁𝕚𝕃𝕚𝕩
FanfictionCsatlakozz Jisung és Felix útjához, ahogy megismerik egymást, miközben megtanulják, hogyan engedjék le a saját maguk által kreált falakat, hogy bízzanak meg egymásban és természetesen, hogy hogyan szeretnek ártatlanul egymásba. Egy édes szerelmes tö...