♡10th art piece♡
A randiFelix borzalmasan elpirult, próbált nem kuncogni, mint egy kisbaba, miközben Changbin mellette ülve mesélte el Jisungnak, hogy hogyan is találkoztak. A párral szemben ülő férfi kínosan elmosolyodott, igazából eléggé tetszett neki a sztori, de ettől függetlenül belül szinte üvöltött, amiért nem töltheti az időt kettesben Felixel. Csak ők ketten. Plusz, a lehetőség, hogy talán Changbin Felix szerelme, elég rossz érzést keltett a kék hajú szívében.
"Az a pillantás, ahogy nézett" kuncogott fel a pilóta "Ember, esküszöm láttam leperegni az életem a szemei előtt"
"Túlzol"
"Túloznék?" kérdezte Changbin gúnyolódva "Szerintem nem. Eléggé utáltál, mikor először találkoztunk"
"Nem utáltalak" rázta meg a fejét tagadóan Felix "Azt gondoltam, hogy helyes vagy, de egy kicsit túl hangos"
"Szóval szerinted sexy vagyok?" vigyorodott el a pilóta "eléggé hízelgő, te is szexy vagy-"
"Fejezd be, kérlek" Felix arca a vörös minden árnyalatát felvette "Nagyon gáz vagy"
"Most mond, hogy nem szexy Han~ah?" kérdezte Changbin Jisungot, aki szintén vörös volt "Ha! Az egész arcod igent mond"
"N-nagyon szép, persze"
"Látnod kéne a hasizmait"
"Hyung!" Felix szemei nagyra nyíltak, megütve Changbin karját minden erejével "Kussolj!"
A férfi hangosan nevetett fel, a bicepsze lüktetett az ütéstől, de túlságosan is élvezte a pillanatot ahhoz, hogy a fájdalommal foglalkozzon. Jisung nagyot nyelt, a fejében elképzelte, hogyan is nézhet ki Felix hasizma.
Picsába
"Seo Changbin!"
A nevén nevezett férfi szemei nagyra nyíltak, azonnal lefagyott, miközben a másik kettő a mérges hang tulajdonosát kereste. Egy magas férfi, barna hajjal közeledett az asztal felé, egy hátizsákkal a vállán és egy iszonyat ideges arckifejezéssel. Felix tekintete Changbinre terelődött, látta, hogy a férfi lecsukja a szemét egy pillanatra, miközben elkáromkodta magát.
"Lixie~ah, szia" a férfi szélesen elmosolyodott, mikor meglátta az aranyos, szeplős férfit "Hogy vagy, baba? Eszel rendesen? Hogy van a családod és Lili?"
"Hyung" Felix ülőhelyzetében finoman meghajolt "Jól vagyok, köszönöm. Mindenki jól van. Te hogy vagy?"
"Jól vagyok, édesem. Köszönöm, hogy kérded. Vacsorázzunk együtt jövő hétvégén, okay? Főzök majd valami finomat"
"Okay, hyung. Köszönöm"
A férfi tekintete Jisungra terelődött "Szia, bocsi! Jung Wooyoung. Örülök a találkozásnak"
"Han Jisung" Jisung is meghajolt, szart se értve a körülötte zajló dolgokból.
Wooyoung rámosolyogott a férfire. A mosolya azonnal eltűnt, mikor visszanézett a Felix mellett ülőre "Seo Changbin. Hajnali négykor kelsz a légierőnél, egészen éjfélig edzel, kibaszott harci repülőket vezetsz és még segítesz gyakorolni más katonáknak is. De nem tudsz megérkezni időben a kibaszott randinkra?"
"Baby~" Changbin lassan fordult meg "Sajnálom!"
"Ezt mondod a feletteseidnek is, mikor elkésel?" Changbin tagadóan ingatta meg a fejét "Ez azért van, mert sose késel!"
YOU ARE READING
The Art Of Love | 𝕁𝕚𝕃𝕚𝕩
FanfictionCsatlakozz Jisung és Felix útjához, ahogy megismerik egymást, miközben megtanulják, hogyan engedjék le a saját maguk által kreált falakat, hogy bízzanak meg egymásban és természetesen, hogy hogyan szeretnek ártatlanul egymásba. Egy édes szerelmes tö...