6th art piece

90 9 0
                                    

♡6th art piece♡
A BBQ pt. 1

"Minden rendben lesz" mondta a férfi, a másik kezét simogatva, ezzel nyugtatva őt "a srác nem a barátod?"

"Nos, de. Valami olyasmi"

"Akkor miért vagy ennyire ideges?" az aggodalom hallható volt a hangjában. Elég régen volt, mikor a legjobb barátja bármilyen jelét is mutatta a szociális szorongásnak...valószínűleg mert kerüli az embereket "Mondott neked valami rosszat? Gonosz veled?"

"Nem nem, nagyon édes és kedves"

"Akkor?"

A barna felsóhajtott "Nem tudom. Egyszerűen csak furán érzem magam, amiért túl sok ember lesz körülöttem"

"Ott leszek veled egész idő alatt"

"Nem fogsz egyedül hagyni?"

A sötét hajú elmosolyodott "Sose tennék ilyet"

"Még mindig utállak, ugye tudod?"

"Igen hyung. Tudom" Jeongin Felix kicsi teste köré tekerte a kezeit, ezzel közelebb húzva a testüket a másikéhoz "Én pedig szeretlek"

"Tudom" az idősebb vett egy mély levegőt, hagyva hogy Jeongin kölnie csillapítsa az idegességét.

Fura volt neki, hogy testi érintést akar, főleg úgy, hogy ő kéri. De az ilyen napokon, mikor a szorongása túl sok neki és még lélegezni vagy mozogni is nehéz, egy komfort ölelés és pár szó nagyon sokat tud segíteni. És a legjobb barátai ebben nagyon jók.

Miközben Jeongin óvatosan cirógatta Felix hátát, egy csokoládébarna szempár bámulta őket a távolból. A BBQ hely melletti sikátor nem is olyan sötét, mint amilyennek a legjobb barátja gondolta. Jisung folyamatosan magyarázott, visszanézve Mingire, aki kénytelen volt jönni pedig épp most törte össze a szívét egy srác, akivel pár hónapig randizgatott.

"Nem ihatod le magad a sárgaföldig Yunho miatt"

A magasabb álla megfeszült a név hallatán "Nem fogok sírni, szóval le fogom magam inni a sárgaföldig, Jisung" láthatóan mérges volt.

"Ming"

"Ne. Komolyan szerelmes voltam ebbe a srácba, szóval csak ne" sóhajtott fel "Nem akarok egy fasz lenni veled ma este, szóval csak hagyj inni és vigyél haza"

"Megint smárolva fogjuk végezni?" viccelt Jisung, belépve az étterembe.

"Ha valaha ezt tenném valamelyik legjobb barátommal, inkább Momo noonával lennék"

"Mi? Miért? Nekem is jó seggem van!"

Mingi felkuncogott, megforgatva a szemeit "Momo még mindig dögösebb, mint te"

"Te kibaszott-"

"Hannieeeee~" integetett Minho hangosan kiabálva a legjobb barátoknak, már egy asztalnál ült, egy világos barna hajú, szemüveges fiú mellett.

"Oi!" integetett ő is egy hatalmas mosollyal a gyönyörű arcán, mire a gödröcskéi megmutatkoztak.

"Maaaate!" Jisung a barnához rohant, automatikusan beszélve angolul.

"Maaate!" a férfi felkuncogott, miközben egy hatalmas, testvéri ölelésbe vonta a másikat "Hogy vagy?"

"Szerintem véres Uni meg fog ölni! El tudod ezt hinni?" gúnyolódott "Ahogy a papír mondja: megölte a karrierje"

The Art Of Love | 𝕁𝕚𝕃𝕚𝕩Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz