♡18th art piece pt. 1♡
A nővérDobog.
Dobog.
Dobog.
Miért dübörög minden? Miért forog minden? Ugh. Milyen idegesítő. Dobog. Miért nyávog Lily? Miért ilyen forró minden? Mi történik? Ugh. Dobog. Dobog. Dobog. Nem tudna a világ lelassítani csak egy percre? Nem tudná a világ csak befogni? Miért ilyen hangos minden?
Ugh.
Fáj
A szemei lassan újra lecsukódtak, próbálta elkerülni az ablakon beszűrődő napsugarakat, el akarta kerülni, hogy a feje koppanjon a padlón. A teste még jobban belegabalyodott a hatalmas párnába, kétségbeesetten próbált némi komfortot találni, miközben egyre gyengébbnek és gyengébbnek érezte magát. A bőre forró volt, a homloka izzadt, az arca karmazsinvörös volt, a teste pedig remegett.
A férfi végre visszaaludt, álmában nyöszörögve, miközben a kényelmetlenség magával ragadta őt. Pár perc elteltével, Lily enyhén megdöntötte a fejét, az apját nézte, aki didergett. Egy kéz óvatosan paskolta meg a fejét, dorombolásra késztetve őt. Aztán a kéz át vándorolt a barnára, óvatosan cirógatva a szeplős arcát.
"Miért nem mondtad el nekem, Lixie~ah?" sóhajtott fel "Szinte mindjárt felgyulladsz"
Felix nem válaszolt, csak tovább nyöszörgött álmában.
"Kelj fel Lixie, át kell cserélned a pizsamád"
"Hm"
A férfi még jobban fel nyüszített, lassan nyitva ki a szemeit a puha kezek rázogatására. Felix szorosabban ölelte magához a párnát, a szemei próbáltak hozzászokni a fényhez és azonosítani, hogy ki is van előtte.
"Szia" a férfi elmosolyodott "Nem jöttél a kávézóba tegnap, aggódtam"
Beszélgetnek?
Mikor végre beazonosította, hogy ki is áll előtte, kuncogni akart. Persze, hogy te vagy. Leolvasta a férfi szájáról, hogy valamit a kávézóról mondott.
"Mi?"
"Nem jöttél tegnap"
Felix vett egy mély levegőt "Szóval betörtél hozzám?"
Jisung elmosolyodott "Örülök, hogy nem vagy halott, Lixie" óvatosan segített felülni a férfinek "De nem kellett volna a ruháidban aludnod, csöpög belőlük az izzadság"
"Nem hallak, Jisung"
"Oh, sajnálom" Jisung megfordult, a hallókészülékeket kereste, amiket gyorsan meg is talált a kisasztalon a kanapé mellett "Tessék"
"Köszönöm" Felix betette őket, a feje zsongott, a teste pedig fájt "Mit mondtál?"
"Aggódtam érted, amiért tegnap nem jöttél" ismételte meg magát a férfi "És azt mondtam, hogy nem kéne az izzadt ruháidban aludnod"
أنت تقرأ
The Art Of Love | 𝕁𝕚𝕃𝕚𝕩
أدب الهواةCsatlakozz Jisung és Felix útjához, ahogy megismerik egymást, miközben megtanulják, hogyan engedjék le a saját maguk által kreált falakat, hogy bízzanak meg egymásban és természetesen, hogy hogyan szeretnek ártatlanul egymásba. Egy édes szerelmes tö...