Bugün mezun oluyordum ve çok heyecanlıydım, keplerimizi atarak günü sonlandırdık, sonunda kendi kliniğimi açabilecektim, hayalime kavuşmuştum.
Yoongi bu gün daha bir heyecanlıydı, akşam kutlama için deniz kenarına gitmiştik, dans ederken yoongi elini cebine koydu, şaşkınca aklımdaki şeyin olduğuna dua ettim.
Yoongi boğazını temizleyerek "hoseok, erken yada geç mi olduğunu bilmiyorum, tek bildiğim şey hayatıma farklı bir konumda girdiğinde her şeyin daha renkli olduğu, beni o kadar etkiliyorsun ki kelimelerimi bile toparlayamıyorum , tek bildiğim seni çok seviyorum güzelim, benim ile evlenirmisin? " diyerek kutuyu açtı.
Gözlerim dolmuştu, sıkıca sarılarak "evet, evet evlenirim" oda sıkıca sarıldı, saçlarımı öperek yüzüğü taktı, kafamı omzuna koyarak ağlamama devam ettim.
Jin babam "tebrikler ederiz çocuklar, hep mutlu olun" teşekkür ettik, taehyung "ulan hoseok 8 yıldır uğraştık, hayaline kavuştun sonunda" namjoon babam "8 yıl uğraşmak" dediğinde taehyung'a küfür eden bakışlarımı gönderdim.
Gülerek "saçmalıyo işte" taehyung'un kolunu tuttum, kulağına yaklaşarak "sıç anın içine taehyung" kolunu cimcirdim.
Taehyung gülerek "hoseok 15 yaşından beri yoongi hyung'a aşıktı ya ondan şey ettim"
Elimi anlıma vurdum, jin babam "baya şey biliyorsun tae anlatsana" kafamı salladım "hayır" diyerek yutkundum.
Gülerek "anlatıyım" ellerim ile yüzümü kapttım, rezil olucaktım, daha çok gülüp "yoongi hyung'un sevgililerini kaçırma girişimleri ve hepsinin başarı ile sonuçlanması, okadar takıntılıydı ki bazen korkmuyor değildim" ağzını kapattım "sussan mı artık" dediğimde jin babam "sus da anlatsın çocuk" yoongi'de "bende merak ettim şimdi" dediğinde göz devirdim.
Taehyung "bir keresinde yoongi hyung'un sevgilisi ve hoseok tekmiş, bilerek eline kaynar su dökerek kadının üstüne atmış suçu, tabi yoongi hyung hoseok'a koşulsuz şartsız güvendiği için kadını yaka paça dışarı atmış" dediğinde hepsi şaşkınca bana baktı.
Gülerek "abartma tae" namjoon babam "hoseok yanıklar canını çok acıttığı için iki gün ağlamıştın" yüzümü ellerime gömdüm taehyung "bir keresinde bu ve yoongi hyung'un sevgilisi yine yalnız kaldığında kendini tokatlamış, yoongi hyung da geldiğinde sarılarak 'bana tokat attı' demiş, tabi yoongi hyung yine kovmuş" dediğinde ağlıycaktım şimdi.
Namjoon babam "başka" taehyung "makas alarak saçlarını rasgele kesmişti ya, makasıda kadına vermiş, bak en komiği bu, koşarak yukarı çıkmış , yoongi hyung iş için telefon da konuşurken odaya dalmış 'hyung sevgilin saçlarımı kesti" dediğinde yoongi hyung telefonu kapatarak aşşağı inmiş , kadın'ın etrafı kızıl saçlarla ve elinde makas ile duruyormuş, yoongi hyung'da bağırıp kadını yine kovmuş, o zamandan beri de yoongi hyung artık sevgili yapmamıştı" diyerek güldü.
Yoongi bana bakarak "hoseok sevgimi cidden kullandınmı?" kafamı salladım "hayır ya hepsini o uyduruyo" taehyung "sen değilmiydin heyecan ile bana bunları anlatan, daha neler varda söylemiyorum şimdi" üstüne atladım "sus yoksa boğarım seni" diyerek ağzını kapadım.
Elimi çekerek "bir keresinde de kadına yoongi hyung'un şizofren olduğunu eğer onu şimdi terk etmez ise başına bela olucağını söylemişti, kadın bana baktığında onaylamak zorunda kalmıştım, kadın korkup kaçmıştı" dediğinde "ya sussana salakmısın tae" konuştuğumda yoongi " şuan kararımı gözden geçiriyorum " dediğinde şaşkınca ona döndüm.
"Ne, saçmalama yoongi" jungkook hyung "hoseok şeytansın ha" jimin hyung "hoseok cidden, korktum şuan" dediğinde taehyung'un kafasına vurdum "al işte, psikopat zannediyorlar beni" pişkince sırıtarak "değilmisin zaten" dediğinde boğucaktım gerizekalıyı.
Namjoon babam "o yüzden yoongi'nin etrafında her kadın ve ya sevgili adayı gördümü sinir ile dolaşıyordun etrafta" omuz silktim "ne yapıyım o zamanlar aşk nedir bilmiyordum ve yoongi hyung ne zaman başkasına ilgi gösterse sinirleniyordum, bende onları kaçırıyordum" dediğimde yoongi elimi tuttu.
"Hoseok insanlara şizofren olduğumu söylemişsin, bence evliliği erteleyelim" dediğinde "ne, ne saçmalıyorsun yoongi" gergince gülerek "şaka yaptım ya, sinirlenme" dediğinde "bir daha böyle şakalar yapma, sen zararlı çıkarsın" yutkundu.
Jin babam " yoongi uzun süreli sevgili yapmıştı, jihyo idi galiba ismi, o zamanlar yoongi'nin yüzüne bile bakmamıştı, bizde sürekli ondan bahsediyorduk, ama o'na birşey yapmadın?"
"çünkü yapmama gerek yoktu" diyerek güldüm ve yoongi'nin elini sıktım.
Yoongi kulağıma eğildi "ağzıma nasıl sıçtığını anlatabilirsin" kaşlarımı çattım "saçmalama istersen, hak ettiğin ne ise onu verdim, şimdi masum rolüne bürünme" dediğimde kafasını sallayarak nefesini verdi.
Günü yaptığım rezillikler ile kapatmıştık.
/
/