Hoseok ödevlerini bitirerek aşşağı indi, jin babasının yanına oturarak "baba yoongi hyung'un yanına gidebilirmiyiz?" dediğinde jin kızıl saçları öperek "elbette, hadi hazırlanalım"
Hoseok heyecan ile kalkmıştı.
Namjoon gülerek ikilinin arkasından baktı ve yoongi'ye gelecekleri hakkında mesaj attı, yoongi beklediğini söyledi.
Hoseok onlar için çok önemliydi, jin 5 defa düşük yapmıştı ve namjoon'un ısrarı ve desteği sayesinde hoseok dünya'ya gelmişti.
O'nu el üstünde , kötülükten uzak tutuyor ve asla incinmesini istemiyorlardı, bu yüzden hoseok mütavezi, kendini savuna bilen ve küfür, kavga nedir bilmez bir çocuktu.
17 yaşında , aklı başında, sorumluluklarını iyi biliyordu,ama bazı duygulardan da muzdaripti.
Hoseok heyecan ile aşşağı indi, en sevdiği hyung'u nun yanına gidecekti, belki onda bile kalabilirdi, tabi işleri yoksa.
O'nun ile olduğunda daha çok eğleniyor du, otoritesini de ayrı seviyordu, onun yanında olunca kalbi hızlanıyor, onu incelemeyi çok seviyordu, heyecanlanıyor ve bu duyguları tatmak o'na heyecan katıyordu..
O'nun ile gezerken bazen etek ve crop giyiyordu, feminen giyinmeyi sevdiğini herkes biliyordu ama hoseok normal giyinir iken yoongi'nin yanında şort, crop , etek vs şeyler giymeyi çok seviyordu.
Yoongi o'na her "çok güzelsin hoseok " dediğinde kalbi göğüs kafesini parçalayacak kadar acıtıyordu, bazen beraber dışarı çıktıklarında yoongi onu sahiplenip belinden tutarak kendisine yaklaştırıyordu, hoseok ozamanlar utansada güzel hissediyordu.
Bazen hyung'u onu bir kaç dakikalığına bırakıyor, geri geldiğinde ellerinde kırmızılıklar görüyordu , sormaya korkuyordu çünkü o kırmızılık ile beraber sinirlide oluyordu ama asla kendisini kırmıyor ve sinirini yansıtmıyordu.
Şimdi arabada eğlenerek ve şarkı söyleyerek yoongi hyung'u nun evine gidiyorlardı, sonunda geldiklerinde hoseok heyecan ile inmişti.
Kapı açıldığında yoongi onlara gülerek bakıyordu, hoseok koşarak yoongi'ye sarıldığında yoongi'de gülerek sıkıca sarıldı, kızıl saçları öptü "hoş geldiniz"
Hoseok parlak gözler ile yoongi'ye bakıyordu.
Hepsi içeri geçtiğinde hoseok yoongi'nin yanına oturmuş "hyung seni her gördüğümde daha da gençleşiyorsun" yoongi kaşlarını çattı "hoseok daha 25 yaşındayım"
İki saat konuşarak zaman geçirdiler, hoseok "yoongi hyung sende kalabilirmiyim" sincap bakışlarını takındığında yoongi kafasını salladı "elbette kalabilirsin hoseok"
Hoseok bu sefer babalarına baktı.
Jin " bilmiyorum" dediğinde hoseok gülerek babasına sarıldı, namjoon'a da sarıldı, ikili gittiğinde yoongi "sana birşey aldım" kızıl saçlı heyecan ile "gerçekten mi" dediğinde yoongi kafasını salladı.
Yukarı çıkarak geri geldi, elindeki küçük kutuyu uzatarak "bak bakalım beğenicekmisin" uzatılan kutuyu heyecan açtı.
Kutunun içinde uzun , ince ve narin duran bir zincir vardı, hoseok gülerek odasına çıktı, yoongi'de uzun zamanlar kaldığı da olduğu için ona özel bir oda yaptırmıştı yoongi.
Hoseok üstündeki sweatshirt'ü çıkartarak bel zincirini taktı, tam beline göreydi ve çok güzeldi, üstüne crop ve şort giyerek aşşağı indi.
Yoongi'nin karşısında durarak "hyung bu çok güzel, teşekkür ederim" diyerek sarıldı, yoongi'de gülerek ince bele kollarını sardı "önemli değil güzelim, beğendiysen sevindim"
"Evet çok beğendim" diyerek zincirin üstünde parmaklarını gezdirdi.
Yoongi yemek yaparak hazırladı, işleri olduğu için odasına girdi, hoseok'da arkasından girdi, yoongi ciddiyet ile dosyaları okuyup düzenler iken hoseok ciddi yüzü izleyerek dalmıştı.
Hoseok uyuya kalınca yoongi kucağına alarak odasına götürdü, üstünü örterek güzel kokulu saçları öperek çıktı ve işine kaldığı yerden devam etti.
/
/
Bismillah
Fic deki yunkiii
Bu look 😩😻🤯