°8°

5 1 0
                                    

✨Pov Dream:

Wraz z George'em po powrocie do domu postanowiliśmy obejrzeć jakiś film. Wypadło na jakąś komedię romantyczną. Moim zdaniem była dość nudna chociaż myślę ze nie tylko ja tak uważałem, gdyż ujrzałem że chłopak z którym oglądałem film zasnął na moim torsie. Wyglądał tak słodko nie potrafiłem się oprzeć aby mu sie przyglądać, byl taki idelany..
Miał wyraźne rysy twarzy i piękne brązowe oczy...
Chwile po tym sam oddałem sie w objęcia Morfeusza...

Time skip: 07:43

Kiedy sie obudziłem bruneta nie było już obok. Wstałem i postanowiłem go poszukać. Zszedłem po schodach a moim oczom ukazał się się brunet robiący nam śniadanie.

D - O boże Georgie nie musiałeś tego robić.

G - O już wstałeś, wiesz to miała być niespodzianka.

Podszedłem do chłopaka składając na jego ustach pocałunek. Ten chłopak był dla mnie wszystkim, nje wyobrażałem sobie bez niego życia. Byłem taki szczęśliwy posiadając go w swoich rękach. Przytuliłem go tak jakby miał go juz nigdy nie zobaczyć.
Po chwili jedzenie przygotowane przez chłopaka wylądowało w naszych ustach. Musze przyznać że było to naprawdę dobre.

D - świetnie gotujesz

G - Kiedyś byłem chory i no nje chodziłem przez miesiąc do szkoły więc miałem sporo czasu na nauke.

Time skip*

14:32

Wraz z George'em oglądaliśmy znów jakiś film przytulając sie do siebie. Kochałem tego chłopaka całym swoim sercem. Nigdy nje pomyślałbym że mogę być kimś innym niż osobą heteroseksualną. Obawiałem się jak zareagują na to inni.

G - Wszystko dobrze Clay ?? O czym myślisz??

D - Mam wątpliwości co do swojej orientacji boje się tez jak zareagują moi bliscy, przyjaciele..

G - Przepraszam to moja wina że nie możesz sie odnaleźć.

Złapałem chlopaka za ręce i spojrzałem w oczy.

D - Zmieniłeś moje życie na lepsze, ja potrzebuję poprostu czasu..

Złapałem go mocno i przytuliłem do siebie

G - Poczekam na ciebie nie ważne ile to będzie trwalo

D - Dziękuję jesteś najlepszą osobą na świecie..

Spojrzałem mu w oczy i złożyłem lekki mokry pocałunek na jego ustach.

Time skip

10:46

Wraz z George'em postanowiliśmy wybrać sie na zakupy. Po drodze wstąpiliśmy też do cukierni w której wypiliśmy kawe i zjedliśmy po kawałku szarlotki. W galerii zakupiliśmy matching bluzy ja zieloną a chłopak niebieska. Była dla niego lekko za duża ale podobał mi sie w niej ze kazalem mu sie nawet nie zastanawiać i ją kupic.

W drodze powrotnej spotkaliśmy naszych przyjaciół, Sapnapa i Karla którzy jak można było zauważyć równie dobrze sie bawili w swoim towarzystwie.

D - Hej przeszkadzamy wam w czymś??

Chłopak szybko odsunął sie od ust drugiego chłopaka z policzkami pełnymi rumieńców.

S - Nie nie! Możecie sie dosiąść

Powiedział i wskazal miejsce na kocu.

G - Nie wiedziałem że jesteście parą

Sapnap juz miał zaprzeczać ale Karl mu w tym przeszkodził

K - jakoś tak wyszło zresztą z nikim nie byłem jeszcze tak szczęśliwy jak z Sapnapem.

D - Może przejdziemy sie do tej kociej kawiarnii co znajduję sie nie daleko ??

K - Dobry pomysł, chodźmy.

Wszyscy wstaliśmy i ruszyliśmy w stronę wcześniej wspomnianego budynku.

Lokal byl bardzo przytulny i pełen kotów. Był to dla nas raj gdyż wszyscy uwielbiamy koty. Można bylo ujrzeć te mniejsze czy nawet większe oraz prze różne rasy.

Wszystko szło świetnie do momentu gdy do lokalu nie weszla ona...
Moja była dziewczyna która od zawsze nie lubiła Georga...
Dosiadła sie do nas wciskając się pomiędzy mnie a mojego chłopaka i zaczęła do mnie zarywać jakby nic sie nie stało...
George wyszedł do łazienki, myślę ze nie mógł wytrzymać tego jak nieudolnie próbuje ze mną flirtować.
Po chwili wrócił a ona postanowiła wykorzystać moment i mnie pocałowac....

Wiedziałem ze George to widział...
Cholera!!!
Czemu odrazu nie kazałem jej wyjść!
  George z łzami w oczach wybiegl z lokalu udając się jak najdalej od nas..
Wybiegłem za nim lecz po chwili chłopak chciał wybiec na pasy  i przez nie przejść jednak po chwili mozna było usłyszeć tylko krzyk , uderzenie i pisk opon.

M-moj George on ....

642 słowa

Dawno mnie tu nie bylo i przepraszsm za brak rozdziałów ale nie mialam chęci czasu ani pomysłów na napisanie jej. Jednak już jest i mam nadzieje ze się spodobał. Chciałam wprowadzić cos ciekawego do tej książki wiec o to jest trochę dramatyczna scena❤️✨

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 17, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zanim odejdziesz na zawsze || DNF ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz