Harry, Hedwig'in cama yapışma sesiyle uyandı. Ayağa kalktı ve pencereyi açtı.
Sinirle, ''Aaah, Hedwig, hadi ama her gün aynı şeyi yaşamaktan bıktım!'' dedi.
Hedwig uçarak omzuna kondu. Biraz sırnaştıktan sonra Harry onu öpüp özür diledi. Sabahları çok saldırgan olabiliyordu. Hele de bir başkası tarafından kendi rızasıyla uyanmadıysa.
Pencereyi kapatıp, yatağa tekrar uzanmasıyla kalkması bir oldu. Saate baktı. Kahvaltıya yetişmesi için sadece 10 dakikası vardı. Hızlıca üzerini değiştirdi. Hava soğuk olduğu için atkısını da alıp koridorlara yöneldi.
Koridorda baş düşmanı olan Draco Malfoy'u gördü. Yapacağı tek şey sakince ama hızlı adımlarla dikkat çekmeden önünden geçip gitmekti. Tabii Harry öyle sanıyordu.
Birkaç adım atmasıyla kendini yerde buldu.
Kalkmaya çalışırken, bu muz kabuğunun burada ne işi var hayır kör de değilim gerçi neyse aptal kafam, diye sessizce söylendi.
O sırada Draco, ''Aptal olduğunu düşünürdüm de bu kadar da aptal ve kör olacağını da düşünmezdim Potter,'' diye dalga geçip gitti.
Harry de sonunda ayağa kalkıp istemeye istemeye olsa Draco'nun peşinden kahvaltıya gitti. Rezil olmuştu bir kere yapacak bir şey yoktu.
***
Hermione, ''Nerede kaldın, normalde bu kadar geç kalmazdın?'' dedi.
Ron -ağzındaki birkaç kekle- ''Kesin tuvalete düştü,'' dedi az kalsın gülerken boğuluyordu.
Hermione ve Ron gülerken Harry başına gelenleri anlattı.
Ron, ''Ne bekliyordun, seni elinden tutup kaldıracağını falan mı?'' diyerek biraz dalga geçti.
Hermione de ona katıldı. Harry, ''Hayır- ama... neyse. Açlıktan öleceğim,'' diyerek kahvaltısını yapmaya başladı.
***
Altın üçlü kahvaltılarını bitirdi. Bugün Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersleri vardı. Kısacası Gryffindordan 5 puan kesilecekti. Ders bittikten sonra ortak salona inip ders çalışmaya başladılar. İki hafta sonra sınavları başlıyordu. Buna en çok sevinen kişi tabii ki de Hermione'ydi.
Akşam yemeğine kadar ders(!) çalıştılar. Yemekte Dumbledore her zaman ki gibi konuşmasını yaptı. Herkes artık yemek yemek istiyordu. Haklı olarak...
Mcgonagall, ''Çocuklar bildiğiniz gibi iki hafta sonra sınavlarınız başlıyor. Eminim ki hepiniz şimdiden çalışmaya başladınız. -hafif gülüşmeler- Bu sene sınav sistmeinde biraz değişiklikler yaptık. -fısıldaşmalar- Değişiklikleri açıklıyorum. Öhö öhö hergün bir sınav olacaksınız. -sevinç çığlıkları- Ama kendi sınıfınızda değil. -sessizlik- Tıpkı muggle dünyasındaki çocuklar gibi kelebek sistemiyle sınav olacaksınız. -itirazlar- ''kelebek sistemi mi?'' ''bu mugglelar kafayı yemiş'' ''hangi kelebek??'' İtiraz istemiyorum. Kimin nerede sınava gireceği yarın posta yoluyla odalarınıza gönderilecektir. Şimdi yemeklerinizi yiyebilirsiniz. Afiyet olsun,'' diyerek konuyu kapattı.
Harry, ''Bu kelebek sistemi de nereden çıktı şimdi?'' dedi arkadaşlarına.
Hermione, ''Geçen sene yapılan sınavlarda birkaç öğrenci kopya çekerken yakalandığı için bir nevi önlem alıyorlar işte,'' dedi.
''Çok saçma resmen 'biz size güvenmiyoruz' diyorlar,'' diye çıkıştı Harry.
Draco, ''Ne o korktun mu Potter?'' diye çekiştirdi Harry'yi.
Her zaman ki gibi onunla uğraşıyordu. Hayır zevk falan mı alıyordu, anlamıyordu ki. ''Kes sesini Malfoy,'' diye tısladı Harry Draco'ya.
Bir daha da konuşmadılar.
[425] 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRARRY | exam
Randomİyi okumalar... (1 sene sonraki güncelleme: BU YAZDIĞIM İLK HİKAYEYDİ CRİNGE OLDUĞUNUN FARKINDAYIM!!! 😊)