Hermione, ''Harry hadi uyan, kalk, hadi,'' diye Harry'yi çekiştirmeye başladı.
Harry gözlüklerini alıp, ''Dün Hedwig bugün de sen. Uyku bana haram galiba,'' diye söylenmeye başladı.
''Bak hala söyleniyor. Kalk ve şu mektubu oku, uyuşuk seni,'' diyerek onu daha çok sarsmaya başladı Hermione.
Harry, ''Ne mektubu mione?'' dedi uyuşuk sesiyle.
Ron, ''Babaannemden mektup gelmiş,'' dedi ince sesiyle.
''Okumazsan çok kırılır,'' diye ekledi Ron, dalga geçtiği açık bir şekilde bariz olan sesiyle.
Hermione Harry'ye ne mektubu olduğunu söylerken Harry elini yüzünü yıkadı. Mektubu açtı ve okumaya başladı.
Mr. Harry James Potter,
Sınav olacağınız sınıf S-1, oturacağınız sıra 13 numaradır. Sınav olacağınız sınıfta sınav kağıdınız ve kalemleriniz sizi özel olarak beklemektedir. Herhangi bir kopya sırasında kaleminiz yazı yazmayı bırakır ve sınavınız yarım kalır. -merak etmeyin sınav iptal olmaz- Şimdi size kuralları açıklamak istiyorum.
Başkasının sırasına yazı yazmayın. -desek bile yazılıyor ama olsun-
Sınavınız bittikten sonra sessizce diğerlerini bekleyin.
Şimdi bazı açıklamalarım olacak. Sınav salonundan öğrenciler sınıf sınıf dışarı çıkarılacak ve sınıf sınıf içeri alınacak. Böylece kim hangi sınıfta kimse bilmeyecek. Öğrencilerin birbirine söylememesi için herkese bir büyü yapıldı. Hatta mektubu açmak için yırtarken size de büyü yapıldı. Başarılar...
Seçmen Şapka.
Harry, ''Siz hangi sınıftasınız çocuklar,'' dedi arkadaşlarına bakarak.
Hermione, ''Ben G-3 sınıfındayım. Sıra numaram da 8,'' diye cevapladı.
Ron, ''Ben de H-2 sınıfındayım. Şimdi ben kimden kopya çekeceğim. Hermione de yok zaten. Ben bu sınavlardan kesin kalacağım,'' diye oflayarak devam etti sızlanmaya.
Harry, '' Onu bunu bırakın da seçmen şapkanın bir tek bana garezi var herhalde. Tutturdu Slytherin de Slytherin. Sınav kelebek sistemi değilmiş gibi bir de S-1 sınıfında sınava gireceğim. of ya of,'' diye Ron'un sızlanmasını devam ettirdi.
Hermione, ''Ne taktın se de be alt tarafı sınav olacaksın. Sana kimse 'git de onu sik' demiyor ki. Kim bilir kim gelecek,'' dedi sinirle karışık gülme sesleriyle.
Ron, '' Tabii bu kişi Draco Malfoy değilse,'' diye Hermione'ye katıldı.
İkisi de gülmeye başladı.
Harry, ''Doğru diyorsunuz lan. Biraz rahatladım,'' dedi
''Şimdi asıl konuya gelmek istiyorum. Madem sınıfımı ve sıramı benden başka kimse bilmeyecek siz nasıl benimkini ve ben nasıl sizinkini öğrenebiliyorum?'' diye cümlesini devam ettirdi.
Hermione, ''Başka sınıflar bilmeyecek. Biz aynı sınıftayız farkındaysan şapşal,'' dedi.
Ron, ''Bazen benden bile aptal olabiliyorsun,'' dedi. ''PoTTeR,'' diye gülerek ekledi.
Harry, ''Ron kaçma buraya gel,'' diye arkasından bağırdı.
Hermione, ''Aaah, ben bunlarla ne yapacağım acaba,'' dedi sadece kendisinin duyduğu bir sesle.
Daha sonra peşlerinden yürümeye başladı.
[363] 💖
Öncelikle;
S- Slytherin, G- Gryffindor, H-Hufflepuff ve R-Ravenclaw bunlar sınıfların isimleri.
Harry, Hermione ve Ron'un gerçek sınıfları G-1; Draco, Pansy ve Blaise'nin gerçek sınıfları S-1.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRARRY | exam
Randomİyi okumalar... (1 sene sonraki güncelleme: BU YAZDIĞIM İLK HİKAYEYDİ CRİNGE OLDUĞUNUN FARKINDAYIM!!! 😊)