Odalarda kimlerin kalacağı açıklanmıştı.
Hermione - Pansy
Ron - Blaise
Harry - Draco
Herkes odasına çıktı. Draco ve Harry odalarına kadar neredeyse hiç konuşmadılar. Tabi birkaç atışmadan başka. Odaya geldiklerinde ilk konuşan Draco oldu.
''Seninle aynı odada kalacağım aklımın ucundan bile geçmezdi, Potter''
''Beğenmediysen kapı orada, Malfoy''
''Ben niye gidiyormuşum. Asıl sen git.''
İkisi de eşyalarını yerleştirmeye başladılar.
''Malfoy?''
''Ne var?''
''Yemin ederim odunsun.''
''Ben mi odunum? O kadar kibarlıktan sonra.''
''Kibarlık?''
''Evet. Kibarlık.''
Draco üstünü değiştirip aşağı indi. Harry odada tek kalmıştı. Bir anda kapı çaldı. Harry, Draco'nun geldiğini zannetti. Ama o kapı çalmazdı ki.
''Gelebilirsin.''
''Harry, burada tek başına ne yapıyorsun. Malfoy gitti mi?''
''Evet. Gitti.''
''Ne o tek kaldın diye üzüldün mü?''
''Ne alakası var Herm? Bir de gülüyorsun.''
''Ben gidiyorum o zaman. Sen de geç kalma gel hadi.''
''Tamam, tamam. Birazdan gelirim.''
Hermione gittikten sonra Harry telefonunu eline aldı ve yeşil elmasına yazmaya başladı.
H- Nasılsın?
***
Draco odadan çıktıktan sonra kütüphaneye gitti. Sessiz bir yer bulup oraya oturdu. Kitap okumaya başladı. Gelen bildirimle yerinden sıçradı. Telefonu eline aldı ve sırıtmaya başladı.
D- İyiyim, sen?
H- Bende iyiyim. Yeni oda arkadaşını benden daha az seveceğine söz ver.
Harry attığı mesaja baktı. Ne kadar da saçma bir mesaj bu böyle!
D- Söz. Ama sen de söz ver.
Harry gülümsedi.
H- Söz.
***
Harry gün boyu çok yorulmuştu. Artık yatma vaktiydi. Odaya girdiğinde Draco'yu gördü. Üzerini değiştiriyordu. Bu ne zamandan beri kas yapmaya başlamıştı?
''Beni incelemeyi bırakmayı düşünmüyorsun herhalde, Potter?''
''Ha ne? Seni incelemiyordum.''
Draco sırıtmaya başladı. Harry ile uğraşmayı seviyordu. Ama bunu kabullenmek istemiyordu. Harry de bu sırada kızarmakla meşguldü. Hemen kapıyı kapatıp üzerini değiştirmeye başladı. İkisi de giyindikten sonra Harry yatağına yatmak için yürümeye başladı.
''Tavuk musun, Potter? Saat daha 9.30.''
''İnsanlar uykuları geldikleri zaman uyurlar, Malfoy. Ayrıca uyumayıp ne yapayım? Sohbet etmek mi istiyorsun?''
Draco biraz düşündü.
''Belki de istiyorum,'' diyerek Harry'ye yaklaşmaya başladı.
Harry, ''Saçmalamayı kes Malfoy,'' diye uzaklaşmaya başladı.
Harry'nin ayağı kaydı. Tam düşecekken Draco onu belinden kavradı. Düşmekten kurtardı.
''Teşekkür ederim,'' diye kızarmaya başladı.
''Rica ederim,'' dedi Draco sırıtırken.
Harry tekrar yatağına doğru gitmeye başladı.
''Potter?''
''Efendim.''
''Sana bir teklifim olacak.''
''Dinliyorum.''
''Bu dönem ikimiz de aynı odada kalacağımız için kavga etmemize gerek kalmadı bence. Eğer sende istersen bir barış anlaşması yapabiliriz.''
''Bana uyar. Anlaştık.''
''Öyleyse iyi geceler, Potter.''
''Bana tavuk diyene bak. Neyse sana da iyi geceler, Malfoy.''
Draco kafasını yastığa koydu. Aklına 'turtası' geldi. Hemen mesaj yazdı.
D- İyi geceler, Turtam.
H- İyi geceler, Yeşil elmam.
***
Sabah olmuştu. Draco yanındaki yatağa baktı. Harry çoktan kalkıp banyoya girmişti. Draco da fırsat bu fırsat deyip, turtasına günaydın mesajı yazdı. Hemen yanından bir bildirim sesi geldi. Harry'nin masasındaki telefondan geldiğini gördü. Ayağa kalkıp telefonu eline aldı. Şok olmuştu.
Yeşil elmam- Günaydınn:)
Kendi telefonunu eline alıp rastgele yazılar yazmaya başladı. Yazdığı yazıların hepsini Harry'nin telefonunda görüyordu. Ne yani Draco'nun turtası, Harry; Harry'nin yeşil elması Draco muydu? Hemen sonradan yazdığı yazıları hem kendi telefonundan hem de Harry'nin telefonundan silip 'günaydın' mesajını bir daha attı. Harry'nin telefonunu yerine koyup üstünü giyinmeye başladı.
''Günaydın, Malfoy.''
''Malfoy?''
''MALFOY?''
''Potter ödümü kopardın. Aniden gelinir mi?''
''İki saattir sana sesleniyorum. Günaydın.''
''Günaydın. Görüşürüz,'' deyip odadan çıktı.
Nesi var bunun böyle, diye düşündü Harry, Draco'nun peşinden bakarken.
[465] 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRARRY | exam
Randomİyi okumalar... (1 sene sonraki güncelleme: BU YAZDIĞIM İLK HİKAYEYDİ CRİNGE OLDUĞUNUN FARKINDAYIM!!! 😊)