Draco kütüphanedeydi. Ders çalışmaya çalışıyordu. Ya da daha çok elindeki elmayı inceliyor olabilir.
''Selam''
Draco cevap vermedi.
''SELAM''
''Pansy, ödüm koptu. Delirdin mi sen?'' dedi Draco kızgın bir sesle.
''Bence deliren sensin Dray''
''Özür dilerim Pansy''
'' Tamam affettim gel,'' deyip küçük bir sarılma yaşadılar.
Ardından Pansy, ''Söyle bakalım hangi sınıf hangi sıra?'' dedi.
''G-1 sınıfı 7.sıra. Sen?''
''Ben de H-3 sınıfı 10.sıradayım,'' dedi Blaise.
İkisi de aynı anda, ''BLAISE?'' dediler.
''Ne ara geldin? Ödümüz koptu''
Boşver geldim işte. Eee Pansy?''
''He ben de R-2 sınıfı 2.sıra.''
''O zaman sonra görüşürüz.''
''Nereye Dray?''
Draco çoktan koridorda hızlı adımlarla yürümeye başlamıştı. Ortak salona ulaştığında önünden hızla koşup geçen Harry ve Ron'u gördü.
''At yarışlarına mı hazırlanıyorsun Potter?'' diye tısladı.
''Yürü Harry,'' dedi Ron arkadaşının elinden tutarak.
''Bekle Ron,'' dedi arkadaşına.
Artık içinde tuttuğu o soruyu sorma vakti gelmişti.
''Benimle uğraşmaktan zevk mi alıyorsun?'' dedi.
Draco hiç düşünmeden, ''Evet,'' dedi
Daha Harry ne olduğunu anlayamadan Draco gitti. Harry ise onun arkasından bakmakla yetindi.
Ron, ''Bende laf falan sokacaksın diye bekliyordum. Dımdızlak kaldık ortada gel hadi gidelim,'' diyerek Harry çekiştirmeye başladı.
Harry, ''O evet mi dedi?'' diye Ron'a baktı.
''Bak hala konuşuyor. Yürü. Senin yüzünden kahvaltıyı da kaçırdık. Bari derse yetişelim.''
*****
İki hafta sonra...
''Hermione nolur bir büyü yap da rahat rahat kopya çekeyim.''
''Olmaz Ron. Hem o büyüler çok güçlü ben nasıl yapayım.''
''Of peki tamam.''
''Selam.''
''Selam Harry.''
''Eee hazır mısınız?'' diye sordu arkadaşlarına.
''Tabi tabi ne demezsin bomba gibiyim.'' diye cevap verdi.
''Nesi var?'' dedi Harry.
''Ne olacak ona büyü yapmamı istiyor. Dersi geçebilmesi için.''
''Anladım. Üzülme Ron ben geçeceğine inanıyorum.''
''Umarım...''
''Sonra görüşürüz çocuklar. Benim gitme vaktim.'' diyerek aralarından uzaklaştı Harry.
S-1 SINIFI
Harry sırasının önüne geldi. Biraz kontrol ettikten sonra oturdu. Profesör Snape sınav kağıtlarını dağıttı. Sınav başlamıştı.
Bu sorular da ne böyle. Sanki düşmanıydık. Gerçi kime ne diyorsam.
Harry sonunda pes etti. Ayağa kalkıp sınav kağıdını teslim etti ve tekrar sırasına oturdu. Oturmasıyla kalkması da bir oldu zaten. Sınav bitmişti. Herkes dışarı çıkmaya başladı. Geriye kaldı 5 sınav...
G-1 SINIFI
Draco nihayet sınıfını bulmuş ve içeri girmişti. Peşinden Profesör Mcgonagall da girdi. Sınav kağıtlarını dağıttı ve sınav başladı.
Bunların hepsi çok kolay. Cidden ne biçim soru sormuşlar böyle. Birinci sınıftaki çocuğa versen yapar.
Draco 20 dakikanın ardından sınav kağıdını teslim etti. Kağıdını ilk o vermişti. Daha 20 dakikası vardı. Ne yapacaktı. Uyusa mıydı. Ya da evet sıraya bir şeyler çizecekti. Çünkü neden olmasın.
20 dakikanın ardından zil çaldı ve herkes dışarı çıkmaya başladı. Draco da dahil.
[367] 💖
Çizdiği resmi böyle hayal edin. Tabii biraz daha küçüğünü ve yazısız olanını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRARRY | exam
Acakİyi okumalar... (1 sene sonraki güncelleme: BU YAZDIĞIM İLK HİKAYEYDİ CRİNGE OLDUĞUNUN FARKINDAYIM!!! 😊)