Rosa mocht vandaag nog een dagje thuisblijven, dat had de mentor naar haar gestuurd, het is vandaag maandag, morgen moet ze wel weer naar school hoor.. weet je waarom de mentor dat heeft gemaild? de mentor wil iets bespreken met de klas zonder rosa, hij wil dat het een verrassing voor haar blijft..!! als de leerlingen binnen zijn dan begint de mentor met:'goede morgen, ik heb iets bedacht.., rosa heeft een hele moeilijke tijd achter de rug, en ze is over 3 weken jarig, ik heb daarom een plan bedacht, als we nou een verrassingsfeestje gaan organiseren, ze is op een zaterdag jarig, ik heb het al met haar moeder erover gehad, en die vond het ook een heel goed plan, dan halen we haar 's ochtends op, en dan zetten we bij mij in de achter tuin een hele grote partytent, die heb ik nog liggen, en ik heb een hele grote achtertuin, en dan gaan we eerst de cadeautjes doen en dan gaan we een film kijken, en dan gaan we lunchen, dan gaan we allemaal oudhollandse spelletjes doen en dan gaan we 's avonds barbecueën!!
jaaa,jaa,ja, dat is een goed idee!!!! allemaal enthousiaste stemmen.!! maarrrrrr zegt de mentor:'het is wel een verrassingsfeestje he, dus Rosa mag er helemaal niks van weten.., ik heb er een mailtje gestuurd dat zij vandaag ook nog even thuis mag blijven omdat ze zo'n nare tijd achter de rug heeft, dus daarom kunnen we het er nu over hebben!!
we gaan nog wel even een keer zorgen dat zei een middag vrij is ofzo, dan kunnen wij het er ook weer over hebben!!
ineens zijn er allemaal enthousiaste stemmen:' ik vind het zo'n super idee- ze had ook wel zo'n lastige tijd achter de rug-ik denk dat ze het super vind als wij dit regelen!!
dit was niet zo'n heel lang hoofdstuk srry, wanneer ik tijd heb ga ik weer verder met het volgende hoofdstuk...
willen jullie nog even een reactie geven hoe jullie dit boek, vinden??
-xxx-
JE LEEST
tranen van verdriet...
General FictionDe beste vriendin van Rosa: Louise word heel erg gepest, maar dat verteld ze tegen NIEMAND, zelfs niet tegen Rosa. Omdat Louise zo erg gepest wordt pleegt ze... Verder lezen?Plaats hem snel in je bibliotheek en begin met lezen. Ik hoop dat jullie he...